וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הגיעו לתחתית

1.9.2012 / 8:59

בוסטון המפורקת חטפה את התבוסה הכואבת של השנה, 20:2 באוקלנד. בולטימור מתקרבת ליאנקיז, וושינגטון לפלייאוף

לאחר הטרייד הגדול עם לוס אנג'לס דודג'רס, ידעו בבוסטון רד סוקס שכעת המטרה היא לסיים את העונה בכבוד. ידעו, אבל לא יישמו. הרד סוקס חטפו הלילה (בין שישי לשבת) את הפסדם הרביעי מתוך ארבעה משחקים במסע למערב, ואיזה הפסד זה היה - 20:2 לאוקלנד, שמעיד יותר מכל על מצבה העגום של הקבוצה. ההתעללות העיקרית הגיעה מצד שני האקסים ברנדון מוס וג'וש רדיק, שהכניסו כל אחד ארבעה רצים, מוס בארבע חבטות והומראן, רדיק בגראנד סלאם ראשון בקריירה.

ובינתיים, בגזרת המזרח החזית מתחממת. בולטימור ניצחה בניו יורק 1:6 את היאנקיז, והפער מראשות הבית עומד על שני משחקים בלבד. מיגל גונזאלס היה ענק, עם שבעה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים, מארק ריינולדס תרם שני הומרים. טמפה ביי ספגה מכה לאחר 2:1 בטורונטו, היא מרוחקת 2.5 משחקים מהאוריולס. בולטימור ואוקלנד הן מועמדות הוויילד קארד המובילות כרגע.

בבית המרכז נערך עימות ישיר בין שתי המובילות, כשדטרויט ניצחה את שיקגו וייט סוקס 4:7 וצימקה את הפער לשני משחקים. מיגל קבררה חבט להומר מספר 33 העונה. המשחק בין מינסוטה לקנזס סיטי נדחה. במערב, טקסס ניצחה בקליבלנד 3:5 ושמרה על פער ארבעת המשחקים מאוקלנד. לוס אנג'לס איינג'לס הביסה את סיאטל 1:9, אבל בקצב הניצחונות של שתי יריבותיה לבית, לא תגיע לפלייאוף.

ב-NL מזרח היו שתי השתקות יפות. ג'יו גונזאלס רשם תשעה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים ב-0:10 של וושינגטון על סנט לואיס, ועם ה-5:8 של פילדלפיה באטלנטה, לנשיונאלס יש יתרון של 6.5 משחקים על המקום השני. במיאמי ניצח אר איי דיקי מהמטס 0:3 עם תשעה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים, וכמו גונזאלס, יש לו 17 ניצחונות - השניים מוליכים את המייג'ורס בקטגוריה.

בבית המרכז, סינסינטי המשיכה להתגלגל אל הפלייאוף עם 3:9 על יוסטון, אבל פיטסבורג הפסידה באותה תוצאה, 3:9, למילווקי, ולא הצליחה לחלוף על פני הקרדינלס. במערב, סן פרנסיסקו נוצחה 6:4 על ידי שיקגו קאבס, הדודג'רס לא ניצלו זאת והפסידו ב-11 אינינגים לאריזונה, 4:3. הפער בין השתיים עומד על 4.5 משחקים. סן דייגו גברה על קולורדו 4:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully