וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים הפראלימפיים: מקום שלישי לסמואל במוקדמות

אברהם תשובה, לונדון

31.8.2012 / 16:54

החותרת מורן סמואל תנסה להעפיל לשלב הבא בתחרות החתירה לנשים במקצה הנוסף. טניס שולחן: ניצחון לשי סיידה

המשלחת הישראלית במשחקים הפראלימפיים בלונדון חגגה אתמול (חמישי) מדליה ראשונה ומקווה לצרף עוד ועוד הישגים בימים הקרובים. החותרת מורן סמואל דורגה במקום השלישי בפתיחת תחרויות החתירה לנשים. סמואל עברה את המרחק של 1,000 המטרים בזמן של 5:46 דקות, כשבמקום הראשון סיימה חותרת מאוקראינה עם זמן של 5:29.99. שתי הזוכות במקום הראשון בכל אחת מהמקצים עולות לשלב הבא, ולכל היתר תהיה הזדמנות נוספת מחר. בסיום אמרה סמואל: "ב-500 המטרים האחרונים היו בעיות בטכניקה, אך אני לא מודאגת. תמיד בשלב הבא אני משתפרת.

היום סיימו צמד החותרים בסירה זוגית, אולגה סוקולוב וראובן מגנג'י, במקום השישי בחתירה למרחק של 1,000 מטרים, כשחצו את קו הסיום בזמן של 4:18.45 דקות. למקום הראשון במוקדמות הגיע צוות צרפתי שסיים את המרחק ב-4:00 דקות בדיוק - התוצאה הטובה בעולם עד כה. מחר יתקיים מקצה נוסף, כאשר שני הראשונים יעפילו לגמר א' והיתר לגמר ב'.

שי סיידה רשם ניצחון חשוב במוקדמות תחרויות הטניס שולחן בכסאות גלגלים, כשניצח 0:3 את האיטלקי סלבטורה קאצ'י, המדורג 13 בעולם. מאזנו של סיאדה עומד כעת על הפסד אחד וניצחון אחד, והוא ממתין לתוצאות הנוספות בבית כדי לדעת עם יעפיל לשלב הבא.

לעומתו, לירן גבע כבר יצא ממעגל התחרויות לאחר שהפסיד 3:0 לפלוריאן מריאן הצרפתי, אלוף אירופה לשעבר. היה זה הפסדנו השני של גבע בתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully