וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון - הפועל עכו: לחץ, תנו לו לצאת

העכואים מרגישים את הלחץ לפני רמת השרון (ש', 18:00): "אף אחד לא בטוח בהרכב". המגרש בראשון לציון ישרת את בלדוט?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו בעונה שעברה ארבע פעמים, כאשר עכו ניצחה בשני משחקים, רמת השרון ניצחה במשחק גביע ומפגש נוסף הסתיים בתיקו.

* הפעם האחרונה שעכו ניצחה את רמת השרון במשחק חוץ הייתה ב-2008 במסגרת הליגה הלאומית. מאז עכו יצאה שלוש פעמים נוספות למשחקי חוץ מולה, ולא ניצחה.

* עכו הבקיעה עד כה שני שערים בלבד בארבעה משחקים רשמיים: שער של דייויד גומז נגד מכבי חיפה בגביע הטוטו ושער נוסף של נבוישה מרינקוביץ' בשבוע שעבר מול בני יהודה. רמת השרון כבשה לעומת זאת שלושה שערים בארבעה משחקים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבש את אחד משני השערים של עכו העונה. נבוישה מרינקוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפתחות והכנות

עירוני רמת השרון:

ברמת השרון חוששים מהפסד ביתי מחר להפועל עכו שעשוי לסבך את הקבוצה בתחתית כבר מתחילת העונה. מעבר לכך, ברמת השרון התאכזבו על כך שלא אישרו את מגרשם הביתי והקבוצה תיאלץ לנדוד לראשון לציון ותאבד את יתרון הביתיות המינימלי שהיה לה. במועדון אמרו: "המצב אצלנו קשה, קצת התחשבות לא תזיק, נגד הפועל עכו לא יגיעו יותר מ-300 צופים, אז על מה כל הרעש?"

המאמן ניסן יחזקאל ייהנה מחזרתו להרכב של קובי מוסא שהיה מוצהב בשבוע שעבר. אדריאן פרננדס ימשיך להיעדר, זכר לאירועי וינטר בתום העונה שעברה במדי הפועל רמת גן. יחזקאל אמר לשחקניו כי "אתם צריכים לחזור ולשחק עם ביטחון כמו ששיחקנו בהכנה, עם הניצחון הראשון הכל יתבחר".

יחזקאל ימשיך לפתוח על יורדן מילאייב וסביטי ליפנייה כבלמים. בקישור האחורי יפתחו משה אבוטבול ואיתי אלקסלסי ובהתקפה מקווים במועדון שהמגרש הביתי של אסי בלדוט בעונה שעברה ימשיך לעשות לו טוב והוא יבקיע שער בכורה. לצד בלדוט יפתח בחוד חריסטיאן קירובסקי.

הפועל עכו:

שבוע לחוץ מאוד עבר על הפועל עכו אחרי התיקו נגד בני יהודה. המאמן שמעון הדרי לא הפסיק לשנות תרגולים במהלך השבוע וניסה לבלבל את התקשורת, אבל בסופו של דבר ההערכות הן שהוא יבצע מעט מאוד שינויים לעומת ההרכב שפתח נגד הזהובים. כך למשל בחלק מהשבוע לא תורגל משה מישאלוב, כאשר דימקאו פידליס צוות יחד עם אדי גוטליב, וכן לאונרדו פאסוס, שעדיין לא מצא את הרשת העונה, איבד את מקומו לאוהד קדוסי. "יש מעט מאוד שחקנים בטוחים בהרכב", סיפר אחד השחקנים. "לא ברור לנו השחקנים למה המערכת כל כך לחוצה כשבקושי סיימנו משחק ליגה אחד".

בשלב הזה קיימת סבירות גבוהה ששיטת המשחק תשתנה נגד רמת השרון, כאשר הדרי יעבור לשחק ב-1-5-4, כשגוטליב ישחק עם פידליס ומישאלוב יאבד את מקומו בהרכב. לוהאב כיאל שמחליף את רועי לוי ושגיב כהן שתפס את מקומו של מהראן אבו ריא יפתחו כמגנים. בקישור הדרי צפוי לעלות עם אמייה טגה ואימורו לוקמן, כשמלפנים ישחקו גיא דיין, תמיר כחלון שיערוך הופעת בכורה בהרכב, ויובל שבתאי, ובחוד יעלה דייויד גומז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אסי בלדוט שחקן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
אוהב את המגרש בראשון לציון. אסי בלדוט/ברני ארדוב

יעמוד למבחן

עירוני רמת השרון: משה אבוטבול

אחרי עונה טובה ומועמדות למספר קבוצות בכירות, ביניהן גם הפועל תל אביב שחשקה בשירותיו, משה אבוטבול נשאר ברמת השרון ויצטרך להוביל אותה בעונה לא קלה. אחרי הפתיחה המאכזבת מול האקסית מ.ס. אשדוד, מחר זה הזמן שלו להתחיל את העונה הזאת.

הפועל עכו: תמיר כחלון

בהפועל עכו מתלהבים מאוד מההחתמה הטרייה שביצעו ומרוצים ממה שהם רואים מתמיר כחלון באימונים. עם כל הלחץ שקיים בקבוצה אחרי שעכו לא ניצחה עדיין במשחק רשמי, כחלון עתיר הניסיון יכול לעזור. הקשר יודע שצפויה לו תחרות קשה על מקום בהרכב, וזו בדיוק ההזדמנות להוכיח שההחלטה לצרפו הייתה נכונה.

שחקן מכבי תל אביב תמיר כחלון. ברני ארדוב
ההזדמנות להוכיח שההחלטה לצרפו הייתה נכונה. תמיר כחלון/ברני ארדוב

הרכב משוער

עירוני רמת השרון: גל ניר, קובי מוסא, יורדן מילייב, סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום, איתי אלקסלסי, משה אבוטבול, אור אוסטווינד, ברוך דגו, אסי בלדוט, חריסטיאן קירובסקי.

הפועל עכו: דודו גורש, לוהאב כיאל, אדי גוטליב, דימקאו פידליס (משה מישאלוב), שגיב כהן, אמייה טגה, אימורו לוקמן, גיא דיין, תמיר כחלון, יובל שבתאי, דייויד גומז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully