וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בני בריטון

31.8.2012 / 1:26

זאק בריטון ובולטימור ניצחו את שיקגו וייט סוקס 3:5, הפער מהיאנקיז רק שלושה משחקים. סוויפ אדיר לאוקלנד בקליבלנד

רגע לפני הכניסה לספטמבר, מירוץ הוויילד קארד ב-AL מעלה גצים. עוד לפני המשחק של טמפה ביי הלילה, בולטימור ניצחה את שיקגו וייט סוקס 3:5 ואוקלנד גברה על קליבלנד 7:12. השתיים מובילות את הדירוג למשחק המכריע לעלייה לפלייאוף. טמפה ביי יכלה אף היא לצמק את הפער, אבל יכולת טובה של קרלוס וילנואבה מטורונטו גרמה לה להפסד 2:0.

האוריולס רשמו באינינג השלישי ארבע ריצות, בהן הומראן של אדם ג'ונס, שעשו את ההבדל, כשזק בריטון רושם משחק מפלצתי בהגשה, עם שמונה אינינגים ועשרה סטרייקאאוטים. בסוף השבוע הציפורים יוצאות לברונקס לסדרה עם היאנקיז, ואם ינצחו שם - השמיים הם הגבול. האייז המשיכו במומנטום החיובי עם חגיגת הומרים (קוקו קריספ, ג'וש רדיק, ג'וש דונלדסון וקליף פנינגטון), ניצחו בקליבלנד והשלימו סוויפ בן ארבעה משחקים על האינדיאנס הגמורים.

כמו טמפה ביי, גם דטרויט יכלה להתקרב ליריבתה לבית שיקגו, אבל נוצחה 2:1 בקנזס סיטי. לוס אנג'לס איינג'לס הכניעה את בוסטון 2:5 וסיאטל גברה על מינסוטה 4:5 במשחק שלא קשור לכלום.

ב-NL, תמיד אפשר לסמוך על פרנסיסקו רודריגז והבולפן של מילווקי שידפקו ניצחון. הברוורס הובילו 3:9 על שיקגו קאבס, חטפו באינינג השישי שש ריצות ונקלעו ל-9:9. לאחר מכן הם עלו ליתרון 9:11, עליו שמרו עד האינינג ה-11. מספיק? לא ממש, כי רודריגז הרשה שלוש ריצות ושיקגו ניצחה 11:12. פילדלפיה גברה על ניו יורק מטס 2:3, וושינגטון מחצה את סנט לואיס 1:8 ועלתה ליתרון של 5.5 משחקים על אטלנטה.

ובמערב, אריזונה תקעה מקל עמוק בתקוות הדודג'רס לקחת את הבית. שישה אינינגים ושליש של איאן קנדי והומר של כריס יאנג על קלייטון קרשאו הקנו לדיאמונדבקס ניצחון 0:2, וסן פרנסיסקו ניצלה זאת עד תום כדי להגדיל את הפער ל-4.5 משחקים, לאחר 4:8 ביוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully