וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דגלאס דה סילבה מתקרב

הבלם ממשיך לנהל מגעים מתקדמים עם האקסית. ניצן שירזי אחרי ה-0:4 נגד דודלאנז': "לא נשכח את 70 הדקות הראשונות"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

הפועל תל אביב נמצאת במגעים מתקדמים עם דגלאס דה סילבה שמעוניין מאוד לחזור, וכרגע ההערכה במועדון היא שהברזילאי יהיה הבלם שיגיע לחזק את האדומים. יחד עם זאת עדיין קיימת אפשרות שאנדרה באהיה או קרלוס לברין יגיעו. מאמן הקבוצה, ניצן שירזי, התייחס לכך הערב ואמר: "יש לנו שלוש-ארבע אופציות לעמדת הבלם. הדברים לא פשוטים, אבל נתחזק בעמדה הזו כי לא נוכל ללכת לעונה שלמה עם שלושה בלמים".

שירזי אמר את הדברים הללו הערב (חמישי) בתום המשחק בו הפועל תל אביב ניצחה את דודלאנז' מלוקסמבורג 0:4 והשלימה 1:7 בסיכום המשחקים בפלייאוף עליה לשלב הבתים של הליגה האירופית. האדומים עלו בפעם הרביעית ברציפות לשלב בתים של מפעל אירופאי ובפעם החמישית בסך הכל לשלב הבתים של הליגה האירופאית.

למרות שהמשימה הושלמה בהצלחה והאדומים העפילו לשלב הבתים והבטיחו לעצמם מענק כספי יפה שיסייע להם להתחזק, הקבוצה שוב הציגה יכולת חלשה מאוד לאורך 70 דקות והמאמן שירזי סיכם בסיום: "זה מסוג המשחקים ששער פותח את הסכר. כמובן שאי אפשר לשכוח את 70 הדקות הראשונות, אבל אם מנצחים משחק כזה בצורה משכנעת זה בסדר".

שירזי הוסיף: "הכיוון הוא נכון. אנחנו צריכים להשתפר בכל הפרמטרים ולשפר ליקויים אחרי נצחונות זה טוב. למרות שזה שלב ראשון של העונה אנחנו מבינים שצריך לעשות חלוקה ולבוא טריים מאוד ביום ראשון להפועל חיפה, כי זו תהיה אופרה אחרת. אנחנו מבינים את המסורת שיש למועדון במסגרת הזאת, ונרצה להביא גם נקודות בשלב הבתים".

על הקושי למלא את המקום שהשאיר נוסא איגייבור שנמכר לבטיס, אמר שירזי: "זה דבר בלתי אפשרי למצוא פתרון לנוסא, הוא שחקן ברמה מאוד גבוהה. נצטרך לחפש ולמצוא מישהו ברמה שלו וזה ייקח זמן. ברונו שחקן יותר קדמי מנוסא. נצטרך למצוא פתרונות כמו שכבר אמרתי. זה לא קל, יש לנו ארבעה חמישה שחקנים שלא שיחקו חודשים".

שירזי הכניס הערב את חנן ממן בדקה ה-57, והקשר הכשרוני השיב בצמד. "חנן הוא שחקן שלקחנו לטווח ארוך ולא למשחק זה או אחר", אמר המאמן, "אני שמח שהוא עשה את הופעת הבכורה הזו בצורה כל כך משכנעת, אבל גם לו יש עוד ים של עבודה".

ממן עצמו אמר: "היתה לי השבוע יום הולדת ובכורה פה בבלומפילד מול הקהל המדהים זה - מושלם. אני מקווה שנעשה דברים יפים, וצריך לשאוף להגיע להצלבה במפעל".

סלים טועמה, שבעצמו נכנס כמחליף בדקה ה-57 וסיים את המשחק עם שער ובישול, סיכם: "האמת שלא נראנו טוב, אולי גם בגלל שהבקענו כמה שערים במשחק הראשון והיינו קצת באיזי. אנחנו צריכים להשתפר המון, ואנחנו רק בתחילת הדרך. אני מאוד שמח שהצלחנו להגיע לשלב הבתים. זה היה חשוב מאוד למועדון מבחינה כלכלית, ואנחנו ממשיכים הלאה. ביום ראשון יש לנו משחק מאוד קשה וצריך להתכונן אליו כמו שצריך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully