וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון גרודן: "לפייטון מאנינג לא תהיה עונה פשוטה"

30.8.2012 / 18:20

פרשן ESPN התייחס בשיחת ועידה של צוות "מאנדיי נייט פוטבול" לקוורטרבק של דנבר: "הלו"ז שלו קשה, הצוות חדש"

עונת ה-NFL עומדת לצאת לדרך, וצוות שידורי המשחק המרכזי "Monday Night Football" שאותו מעבירה רשת ESPN, כבר ערוך ומוכן. בשיחת ועידה, לה הייתה שותפה גם וואלה! ספורט, העלו משתתפי התוכנית – השדר מייק טיריקו, הפרשן ג'ון גרודן ושדרית הקווים ליסה סולטרס – מספר הגיגים ומחשבות לקראת פתיחת העונה.

"אין שום דבר שהצליח כל כך הרבה זמן בשידורי הספורט", אמר טיריקו, "אני חושב שהמשחקים שנראה השנה יהיו אפילו טובים יותר – שיקגו ויוסטון השתפרו מאוד והן כלולות, אני מאוד שמח ומברך על הלו"ז הזה". גרודן המשיך: "אני נרגש ומחכה לעונה, יש לנו צוות שידור מעולה, תהיה הרבה איכות במשחקים ובשידורים שלנו". עם הצוות יימנה השדר הוותיק כריס ברמן, הפרשן טרנט דילפר ושדרית הקווים רייצ'ל ניקולס. מי שלא ייכלל בצוות הוא הפרשן רון ג'אוורסקי, שעזב את הרשת לאחר תום העונה שעברה.

גרודן דיבר על סיכוייו של פייטון מאנינג להצליח בדנבר: "כולם מצפים שהוא יוביל את דנבר לאליפות ה-AFC מערב, אבל הלו"ז שלו קשה והצוות שאתו עבד באינדיאנפוליס כבר לא שם. הוא יצטרך להתרגל להרכב חדש וזה לא יהיה פשוט".

המחזור הראשון בליגה ייפתח אור ליום שישי, ה-7.9, במשחק בין ניו יורק ג'איינטס לדאלאס קאובויס שישודר ב-ESPN, ויסתיים לפנות בוקר שלישי עם שני משחקים. ESPN תשדר תחילה את המפגש בין סינסינטי בנגלאס לבולטימור רייבנס, אותו יעבירו טיריקו, גרודן וניקולס. העימות יחל ב-2:00 לפנות בוקר. מיד לאחר מכן יעביר הצוות השני את ההתמודדות בין אוקלנד ריידרס לסן דייגו צ'ארג'רס.

  • עוד באותו נושא:
  • espn
  • פוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully