וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: סבע ביקש לבטל את הקנס נגדו

30.8.2012 / 12:20

השחקן מבקש הקלה, איציק וקנין וגל דהן ישחוררו. מתח לקראת בית"ר ירושלים: "יש חשיבות מוראלית לניצחון לפני הפגרה"

הפועל באר שבע הודיעה אתמול (רביעי) לבלם גל דהן ולקשר האחורי איציק וקנין כי הם רשאים לחפש קבוצה אחרת. השניים אמורים לעזוב כדי לצבור דקות משחק, כנראה בליגה הלאומית. בהמשך עשוי המאמן אלישע לוי לשחרר שחקן נוסף.

במועדון ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים. מאז המשחק מול סכנין דיברו במועדון בעיקר על העובדה שלוי ייצב את ההגנה ושיפר את התאום בין השחקנים, אך מודעים לעובדה שהקבוצה זקוקה לחיבור מסוים בין שחקני ההתקפה כדי להחזיר לעצמה את כוח ההרתעה בחלק הקדמי. "נעלה למשחק מול בית"ר בכול הכוח בשביל להשיג ניצחון לפני הפגרה, זה חשוב לנו מוראלית".

עדיין אין כל התקדמות עם החלוץ סיראז' נאסר. מאז ניסה לוי לקרב בין השחקן להנהלה וערך עימו שיחה, החלוץ מסרב לחתום על חוזה משודרג שהוצע לו: כ-60 אלף דולר לעונה בחוזה משתדרג לשלוש שנים. נאסר דורש 110 אלף דולר לעונה ומענק חתימה בגובה 100 אלף דולר.

כפי שפורסם אתמול, הקשר דיא סבע נקנס על ידי המועדון בגלל העבירה שביצע על שחקן עכו, אלכסנדר דוידוב. כעת מתברר כי השחקן ביקש להקל בעונשו מאחר ומדובר בעבירת משמעת ראשונה שהוא מבצע מאז שהצטרף למועדון וזה האדום הראשון שהוא סופג בקריירת הבוגרים שלו.

באר שבע הודיעה אתמול על הצטרפותה של חברת MOBLI כנותנת החסות הרשמית לעונה הקרובה. מי שגייסה את החברה היא דוברת המועדון, ציפורה חלפון. "הפועל באר שבע תהיה הקבוצה המקצוענית הראשונה בספורט הישראלי שתשתמש בפלטפורמה", נמסר מהמועדון. אתמול נחתם ההסכם עם בעלי החברה, משה חוגג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully