וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: אכזבה מפאסוס, אלנתן סלמי יושאל

29.8.2012 / 19:29

החלוץ לא תורגל השבוע, ועשוי לאבד את מקומו נגד רמת השרון. סלמי יעבור להרצליה. הדרי ביקש: "אל תדליפו דברים לתקשורת"

אמנם רק מחזור ליגה אחד עבר, אבל נדמה שהפועל עכו נמצאת בלחץ גדול לקראת ההתמודדות בשבת נגד עירוני ניר רמת השרון. מאמן הקבוצה שמעון הדרי ערך היום (רביעי) אסיפה שבה ביקש מהשחקנים שלא להוציא דברים לתקשורת. "אל תוציאו דברים החוצה", ביקש המאמן. "חבל שקבוצות ילמדו אותנו דרך התקשורת".

בינתיים הדרי לא מפסיק להפתיע ולקראת ההתמודדות בשבת הוא הספיק לתרגל מספר שינויים, אם כי הסיכויים כי מרביתם יתממשו בסוף השבוע נמוכים. בתרגול היום הדרי עלה עם אוהד קדוסי כחלוץ בודד, בעוד דייויד גומז ולאונרדו פאסוס תורגלו בהרכב השני. בנוסף, נבוישה מרינקוביץ' לא תורגל ובמקומו עלה תמיר כחלון. בעמדת הבלמים תורגלו יחד דימקאו פידליס ואדי גוטליב, כאשר משה מישאלוב נותר מחוץ להרכב.

"האווירה הזו מעידה על לחץ", סיפר אחד השחקנים. "עושים עניין גדול מדי מתיקו נגד בני יהודה. יש עוד הרבה משחקים עד לסוף העונה, וגם אם לא ננצח את רמת השרון, לא יקרה כלום". בקבוצה שוררת אכזבה מיכולתו של לאונרדו פאסוס, שהובא הקיץ כשחקן מוביל אבל בינתיים לא עושה רושם טוב על ראשי הקבוצה.

מי שממשיכים להתאמן בקבוצה הם המגן השמאלי דניאל בורחל וחלוץ בית"ר ירושלים טל משעלי. אם בורחל לא יחתום, עכו צפויה לפנות לשרון לוי, מגנה של הפועל חיפה. בקבוצה החליטו להשאיל את אלנתן סלמי, שצורף הקיץ, למכבי הרצליה, בכדי לקבל דקות משחק.

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully