וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דה סילבה מפעיל לחצים על מנת לחזור

זלצבורג מוכנה לממן מחצית משכרו של הברזילאי, עלותו עדיין צפויה להיות יקרה מדי. האדומים הגישו הצעה על אנדרה באהיה

צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

בהפועל תל אביב עושים מאמצים גדולים להמשיך ולהתחזק בעמדת הבלם. המועמד העיקרי כרגע לקבוצה הוא אנדרה באהיה ששיחק בפיינורד ההולנדית במשך שבע שנים לפני שעבר בעונה שעברה לסמסונספור הטורקית.

האדומים היום (רביעי) הגישו לשחקן הצעה לחוזה של שנתיים בקבוצה, והיום ימתינו בכדי לראות האם הבלם מעוניין להגיע לישראל, ואם יסכים הוא אמור להיות הזר החמישי של הקבוצה במקומו של נוסא איגייבור. מועמד נוסף הוא הצ'ילאני קרלוס לברין שמשחק בפאלרמו, אך נראה כרגע שהסיכויים שיגיע נמוכים מאוד מאחר שהקבוצה האיטלקית מעוניינת להשאיל אותו רק עד סוף העונה.

מלבד זאת, לוואלה! ספורט נודע כי דגלאס דה סילבה מפעיל לחצים על הפועל תל אביב בכדי שזו תסכים להחזיר אותו לשורותיה. דה סילבה משתכר כ-700 אלף יורו ועוד 200 אלף יורו בבונוסים ברד בול זלצבורג שמכונה להשאילו להפועל ולממן חצי משכרו, אולם בהפועל סירבו בשלב זה בגלל עלותו היקרה מאוד. עם זאת בקבוצה לא מבינים את ההתעקשות של הצוות המקצועי על הבאת בלם, וטוענים שעזיבתו של איגייבור מצריכה החתמת קשר ברמה גבוהה.

עומר דמארי ו-ויקטור מרעי עמדו אתמול לועדת משמעת פנימית וננזפו. בקבוצה הסתפקו בעונש של המאמן ניצן שירזי שהושיב את השניים ביציע במשחק מול רמת גן ולכן לא הוטל עליהם עונש נוסף. השניים אמורים לפתוח מחר מול דודלאנג' במפגש השני והמכריע על הכרטיס לשלב הבתים של הליגה האירופית. כמוהם, גם הבלם מור ששון אמור להמשיך ולקבל קרדיט מהצוות המקצועי לצידו של הקפטן וואליד באדיר.

קשטן הגיש תביעת בוררות נגד הפועל תל אביב בסך 630 אלף שקל

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully