וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: פיראס מוגרבי המריא לחתום בלאנס

29.8.2012 / 9:35

הקשר יעבור בדיקות רפואיות ויחתום ל-3 או 4 שנים בליגה השנייה בצרפת. בלאנס טענו כי הוא אמור להגיע בהשאלה

פיראס מוגרבי המריא ללאנס על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולחתום לחוזה ארוך טווח של שלוש או ארבע שנים במועדון מהליגה השנייה בצרפת. כזכור, בשבוע שעבר נרשמה פריצת דרך במשא ומתן בין לאנס למוגרבי ומכבי נתניה והיום הוא המריא כדי להוכיח לצרפתים שהוא בכושר סביר למרות שלא התאמן תקופה ארוכה.

במקביל בנתניה ממשיכים בשיחות מול לאנס כדי לסכם את הפרטים, כשנראה שהפערים קטנים במיוחד ובנתניה מקווים שעוד השבוע ייסגרו הפרטים ולקופת המועדון ייכנסו 2 מיליון שקל ואחוזים ממכירה עתידית של השחקן.

מוגרבי שהמריא הבוקר לצרפת היה שמח במיוחד ולמקורביו אמר כי הוא מאמין שהפעם לא יהיו בעיות והוא יתחיל סוף סוף את העונה ועוד באירופה, האופצייה המועדפת מבחינתו מלכתחילה.

למרות ההערכות שמוגרבי יחתום לשלוש או ארבע שנים, באתר הרשמי של לאנס נכתב כי השחקן יגיע לעונה אחת בלבד. אגב באותה ידיעה באתר הרשמי נכתב שמוגרבי יגיע כמושאל. אלא שכרטיסו של מוגרבי אינו שייך לאף קבוצה ובנתניה הבהירו היום שהוא לא יחתום על חוזה חדש ויושאל, כך שהשחקן צפוי להגיע בהעברה חופשית ונתניה תקבל רק דמי השבחה המוערכים בכשני מיליון שקל.

המנהלת האדמניסטרטיבית של לאנס אמרה היום לוואלה! ספורט: "ישנה כוונה להחתים אותו לעונה אחת עם אופציה למספר עונות נוספות. השחקן צפוי להגיע היום לצרפת ואז יחל המשא ומתן האמיתי. בכל מקרה הוא כנראה יהיה אצלנו אבל על הפרטים המדוייקים נשב איתו יחד".

בינתיים, בנתניה ממשיכים בלי מוגרבי ואחרי שדריוש פטרשאק שוחרר לא ברור אם בנין יישאר עם שלושה זרים או שניים, שכן לא הוחלט עדיין לגבי דראגן צ'ראן. בצוות המקצועי עדיין לא מעוניינים לשחרר את השחקן ומקווים שכאשר יגיע לארץ בשבועות הקרובים הוא יוכל לחזור לקבוצה.

דריוש פטרשאק שוחרר ממכבי נתניה

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully