וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: חקיינים רעים

29.8.2012 / 8:08

דטרויט שוב לא צימקה את הפער משיקגו. הווייט סוקס הפסידו בבולטימור 6:0, אבל הטייגרס נוצחו אף הם, 9:8 בקנזס סיטי

לדטרויט טייגרס יש בעיה. כבר שבועות ארוכים הנמרים בפיגור זעום משיקגו וייט סוקס שבפסגת ה-AL מרכז, והם עדיין לא מצליחים לסגור את הפער הזה, גם כשהזדמנויות לא חסרות. הווייט סוקס נכנעו הלילה (בין שלישי לרביעי) לכריס טילמן ובולטימור 6:0, כשטילמן רושם שבעה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים, אלא שדטרויט נוצחה בקנזס סיטי 9:8 והפער בין השתיים עדיין עומד על שני משחקים לטובת הגרביים. ג'סטין ורלאנדר לא יצא עם ההפסד, אבל חטף בראש - 12 חבטות ושמונה ריצות. בהחלט לא אופייני ל-MVP של הליגה.

האוריולס ממשיכים לתת פייט מצוין על ראשות המזרח לניו יורק יאנקיז, שהפעם נמנעה מדרמות מיותרות וניצחה את טורונטו 1:2 עם שבעה וחמישה של פיל יוז. טמפה ביי ספגה עוד הפסד בטקסס מהריינג'רס, 1:0, והמומנטום שלה נחלש ביותר. המשחק הזה העניק דואל אדיר - שבעה אינינגים ועשרה סטרייקאאוטים למנצח יו דרוויש, שבעה ושמונה לג'יימס שילדס המפסיד.

עוד בקרב מזרח ומערב, בוסטון הובילה 4:5 באנהיים, אבל כהרגלה העונה ספגה שתי ריצות באינינג התשיעי והאיינג'לס ניצחו 5:6. עם זאת, כל עוד אוקלנד מנצחת, סיכויי המלאכים לפלייאוף נמוכים, ואוקלנד אכן ניצחה, 0:7 בקליבלנד עם שישה וחמישה של טומי מילון.

ב-NL מזרח ממשיכה אטלנטה לנגוס בהפרש של וושינגטון. הברייבס ניצחו 0:2 בסן דייגו עם שמונה אינינגים אדירים של קייל מדלן, שסילק תשעה חובטים בסטרייקאאוט, והפער מהנשיונלס עומד על ארבעה משחקים בלבד, לאחר שוושינגטון נכנעה במיאמי 9:0. תשעה אינינגים יפהפיים לריקי נולאסקו, שהרשה חמש חבטות בלבד, הפסד לסטיבן שטרסבורג. ניו יורק מטס ניצחה את פילדלפיה 5:9 בעקבות אינינג עשירי שבו רשמה ארבע ריצות. ריאן הווארד ירה לגרנד סלאם באינינג הראשון.

ג'יימס מקדונלד רשם שבעה וחמישה, פיטסבורג הכניעה את סנט לואיס 0:9 והורידה את הפער ממנה לשני משחקים בלבד בקרב על מקומות 2-3 במרכז. שני הומרים לפדרו אלברז. סינסינטי השועטת גברה 2:5 על אריזונה, מילווקי הכניעה את שיקגו קאבס 1:4.

ובמערב, זה היה יום מוצלח עבור סן פרנסיסקו. הג'איינטס עברו את יוסטון 2:3 באינינג התשיעי, בעוד הדודג'רס מלוס אנג'לס חטפו 8:4 בדנבר מקולורדו. מאט קמפ נכנס בקיר במגרש וסובל מפציעת ברך, לא בשורה טובה עבור לוס אנג'לס, שכעת צריכה להתמודד גם עם פיגור של 3.5 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully