וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ג'ייקוב פולן במו"מ עם הקבוצה

28.8.2012 / 14:11

הגארד שהעמיד אשתקד בביילה האיטלקית ממוצעים של 16 נק' ו-3.2 אס' ומשחק בנבחרת גיאורגיה עשוי להגיע. גם ברמר מועמד

ג'ייקוב פולן, שחקן ביילה האיטלקית, מועמד להפועל ירושלים. פולן (22,185), גארד, הגיע לאירופה אחרי שלוש עונות בקנזס סטייט, ורשם בשנתו האחרונה במכללה 20.2 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים. בעונה שעברה, כאמור, שיחק בביילה ורשם בשורותיה 16 נקודות, 3.2 אסיסטים ו-1.8 ריבאונדים. כמו כן הוזכר בעבר כמועמד למכבי תל אביב. כעת פולן משחק במדי נבחרת גיאורגיה ורשם ב-4 משחקים ממוצעים של 16 נקודות ו-2.5 אסיסטים כולל שלשת ניצחון על לטביה. לוואלה! ספורט נודע כי הנהלת ירושלים כבר מנהלת משא ומתן עם השחקן.

במקביל בודקים בירושלים את מועמדותו של ג'יי-אר ברמר (32, 1.91 מ') . ברמר ששיחק בחצי העונה החולפת במילאנו אמור לבחור בין ההצעות שהוגשו בפניו מירושלים ופרטיזן בלגרד. ברמר הוחתם על ידי בוסטון בקיץ 2002 לאחר שלא נבחר בדראפט. לאחר שנתיים ראשונות לא רעות בסלטיקס, עבר הגארד השמאלי לקליבלנד, ולאחר מכן בילה במשך חצי עונה בגולדן סטייט. ב-2004 הוא נדד לאירופה, ושיחק בין היתר במלאגה הספרדית, ביילה האיטלקית, פאוק היוונית, ובעברו גם גיחות לליגה הרוסית והבוסנית.

את העונה החולפת הוא החל בניז'ני נובוגרוד הרוסית, וקלע בשורותיה 13.4 נקודות ו-3.5 אסיסטים בשמונה משחקים בליגה הרוסית, ו-15 נקודות, חמישה אסיסטים ו-3.7 ריבאונדים ביורוצ'אלנג'. במהלך העונה הוא כאמור עבר למילאנו ורשם 8.4 נקודות, 2.4 אסיסטים ו-2.4 ריבאונדים בליגה ו-10.7 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים בשלושה משחקים ביורוליג.

הפועל ירושלים קיימה מגעים מתקדים גם עם ג'קל פוסטר, אולם קברניטי ירושלים דנו על מועמדותו בישיבת הדירקטוריון שהתקיימה ביום ראשון, ופערים כספיים, כמו בדיקת מועמדים נוספים במקביל, מונעת בינתיים את חתימתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully