וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: פתיחה של רוקי

28.8.2012 / 8:06

ג'וש בקט ספג שלוש ריצות בבכורה בדודג'רס והפסיד 10:0 בדנבר לרוקיז. עוד פנינה של קינג פליקס, טשיירה נפצע ברגל

סנט לואיס קרדינלס לא חושבת לוותר על התואר הקלות. אלופת ה-MLB משחקת לאחרונה בייסבול מצוין, והלילה ניצחה בפיטסבורג 3:4. משמעות הניצחון היא שהקרדינלס רחוקים כעת מהפייראטס שלושה משחקים בקרב על הוויילד קארד. קייל לוהש רשם את ניצחונו ה-14 העונה.

שתי יריבות עיקריות יש לקרדינלס על הוויילד קארד מחוץ לבית. האחת היא אטלנטה, שהפסידה 3:0 בסן דייגו לפאדרס הלוהטים. השנייה היא לוס אנג'לס דודג'רס, שנוצחה 10:0 בדנבר על ידי קולורדו במשחק הראשון של ג'וש בקט. בקט סגר חמישה אינינגים ושני שליש עם שלוש ריצות חובה. בינתיים, סינסינטי המשיכה בשלה - לנצח - אחרי 2:3 בפיניקס על אריזונה המתפרקת והיא מוליכה בשישה משחקים את בית המרכז. מילווקי התפוצצה על שיקגו קאבס 4:15.

ביאנקי סטדיום, ניו יורק יאנקיז הייתה בדרך לניצחון על טורונטו, אבל קולבי ראסמוס חבט באינינג התשיעי להומר בן שלוש ריצות, ואף על פי שהיאנקיז השוו בתחתית האינינג, הם ספגו ריצה נוספת באינינג ה-11 והפסידו 8:7 לטורונטו. בשורה רעה עוד יותר הייתה פציעתו של מארק טשיירה ברגל, בגינה הוא צפוי להיעדר לפחות שבוע, כשההערכות מדברות על שבועיים. לפחות רובינסון קאנו בכושר וירה לשני הומרים.

טקסס עשתה עבור היאנקיז את העבודה וניצחה את טמפה ביי 5:6, כדי לעזור לפסים לשמר את פער ארבעת המשחקים מהרייז. אבל רגע, יש עוד קבוצה שמתחרה שם במזרח, הלא היא בולטימור, שעקפה את הרייז בלי לאותת ונמצאת חצי משחק מעליהם. האוריולס גברו על שיקגו וייט סוקס 3:4 והם חזק ביותר בתמונת הוויילד קארד. ה-AL מזרח מסתמן כרגע כבית הצמוד ביותר.

בוסטון רק יכלה לשפר מאזן ב-1:5 על קנזס סיטי, היא סתם קישוט. בקליבלנד אוקלנד יצאה מנצחת, 0:3 עם שבעה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים של ברט אנדרסון, והדובדבן שעל הקצפת נשמר לסוף: תשעה אינינגים, חמישה סטרייקאאוטים, עוד השתקה לאוסף - סיאטל ניצחה במינסוטה 0:1, האם פליקס הרננדז עומד לשחזר השנה זכייה בסיי יאנג?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully