וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "בעתיד נתרגם את היכולת לניצחונות"

27.8.2012 / 22:42

קפטן מכבי חיפה מאוכזב מההפסד למכבי ת"א: "לוקחים די הרבה דברים טובים". עטר: "משחק ההגנה שלנו לא היה טוב"

מכבי חיפה הוציאה הערב (שני) לדרך את העונה החדשה שלה תחת ראובן עטר עם הפסד 2:1 למכבי תל אביב. הירוקים הגיעו עם ציפיות רבות לבלומפילד בעקבות הגעתו של הסמל הנערץ למועדון, אבל השחקנים שלו לא סיפקו את הסחורה, וגם אחרי שחן עזרא איזן בדקה ה-38 לאחר שער מוקדם של מואנס דאבור, הצהובים המשיכו לשלוט והשיגו את שער הניצחון מרגליו של דאבור בדהק ה-55.

המאמן ראובן עטר סיכם: "ברור שאני מאוכזב מהתוצאה. הם שלטו ב-10 דקות הראשונות והביכו אותנו, אבל לאחר מכן נכנסנו למשחק, הגענו להרבה מצבים והצלחנו להשוות. בפתיחת המחצית השניה קרה אותו הדבר, למרות שגם במהלכה הגענו למצבים".

עטר נשאל על היכולת ההגנתית החלשה של קבוצתו, ולא היה מוכן להאשים את הבלמים והמגנים: "משחק ההגנה של כל הקבוצה שלנו לא היה טוב. היו הרבה רגעים טובים, אבל כמובן שהיו גם רגעים שלא אהבתי במשחק ההגנה שלנו". לקראת המשחק מול עירוני קרית שמונה בשבת אמר המאמן: "לא ניכנס לסחרור, נבוא מוכנים לשבת. קרית שמונה קבוצה טובה, אבל נצטרך לשפר כמה דברים, והפעם אני מאמין שנצליח לנצל את המצבים שנגיע אליהם".

יניב קטן הוסיף: "היה כדורגל טוב וקצב טוב. שתי הקבוצות שיחקו יפה. היה לנו משחק טוב מאוד ואנחנו מאוכזבים מהתוצאה. היו לנו הרבה רגעים טובים, הגענו להמון מצבים ולא תרגמנו אותם לשערים, אבל אנחנו לוקחים די הרבה דברים טובים וממשיכים עם הפנים קדימה. מכבי כבשו שני שערים וניצחו ובמשחקים כאלה אנחנו צריכים לדעת לא לספוג שערים כאלה. אני מאמין בקבוצה, יש פה שחקנים מוכשרים, אנחנו עובדים כמו שצריך ונמצאים בדרך הנכונה".

על ההמשך אמר: "אני לא חושב שנאבד את הביטחון. יש פה שחקנים טובים ובוגרים שיודעים מה הציפיות מהם. שיחקנו טוב ובמשחקים הבאים אני מקווה שנתרגם את היכולת לניצחונות. הקבוצה עברה שינוי גדול, היא חדשה לגמרי. האכזבה גדולה מאוד כי עבדנו טוב והתכוננו כמו שצריך. הפסדנו וזה מאכזב, אבל יש קבוצה טובה ושחקנים טובים. קרית שמונה? שום משחק בליגה לא פשוט ולא קל, אבל נגיע מוכנים".

מהמשטרה נמסר כי 12 אוהדים משני המחנות נעצרו במהלך המשחק בגלל התפרעויות.

מכבי חיפה הפסידה 2:1 למכבי תל אביב

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully