וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מחממים את הגזרה

27.8.2012 / 8:38

קליף לי ופילדלפיה ניצחו את וושינגטון, אטלנטה התקרבה לאחר 1:7 על הג'איינטס. סנט לואיס פותחת פער על פיטסבורג

קליף לי ופילדלפיה לא עוברים עונה מוצלחת במיוחד, אבל הם לפחות דואגים שהעסק במזרח יישאר חם. לי רשם ביום ראשון שבעה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים, כשהוא עוזר לעצמו עם דאבל, הכנסת ריצה וריצה מהומראן של ג'ימי רולינס, והפיליז ניצחו את וושינגטון 1:4. אטלנטה ניצלה את ההזדמנות וצימקה את הפער מראשות בית המזרח ל-4.5 משחקים לאחר 1:7 על סן פרנסיסקו. במשחק נוסף בבית המזרת גברה ניו יורק מטס על יוסטון 1:2.

לוס אנג'לס דודג'רס לא השכילה לנצל את הפסד הג'איינטס, ולאחר שנוצחה 6:2 על ידי מיאמי הפער עומד על שני משחקים מסן פרנסיסקו. אריזונה ויתרה על הפלייאוף כשהפסידה שוב לסן דייגו, הפעם 5:4, ניצחון שביעי ברציפות לפאדרס.

בבית המרכז, מילווקי גברה על פיטסבורג 0:7 בסיוע הומרים של קרלוס גומז ואראמיס רמירז, והנהנית העיקרית הייתה סנט לואיס, שניצחה את סינסינטי 2:8 עם ארבע חבטות וארבע הכנסות רצים של מאט הולידיי וניצחון מספר 13 העונה של אדם ויינרייט. כעת לקרדינלס יש יתרון בן שני משחקים על הפייראטס במקום השני בבית, שעשוי להוביל לקרב על הוויילד קארד. שיקגו קאבס גברה במשחק מקוצר על קולורדו 0:5, כשלאחר שמונה אינינגים הוא הופסק ולא חודש בגלל גשם.

ב-AL, קרטיס גרנדרסון חבט להומר, ניו יורק יאנקיז ניצחה את קליבלנד 2:4 והפער מטמפה ביי (שלא שיחקה הלילה) עומד על ארבעה משחקים. בוסטון המיואשת הצליחה לגבור על קנזס סיטי 6:8, המפגש בין בולטימור וטורונטו נדחה.

בבית המרכז, דטרויט ניצחה את לוס אנג'לס איינג'לס 2:5, כשמקס שרצר רושם הופעה נאה של שבעה וחמישה. משחקה של שיקגו וייט סוקס מול סיאטל הופסק באינינג השביעי במצב של 3:4 לגרביים ולא חודש, כך ששיקגו רשמה ניצחון ושמרה על יתרון בן שני משחקים. מינסוטה גברה על טקסס 5:6, כשלריינג'רס לא עזר הומר מספר 35 של ג'וש המילטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully