וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני באליפות ארה"ב: יוליה גלושקו תקווה להמשיך לחלום

26.8.2012 / 19:31

הישראלית, שהעפילה לראשונה לטורניר גרנד סלאם, תתמודד נגד וויקמאייר הבלגית, שמדורגת 25 בטורניר (בסביבות 22:30)

אחרי שעשתה היסטוריה אישית אדירה מבחינתה, יוליה גלושקו תנסה להמשיך ולחלום באליפות ארצות הברית הפתוחה, שתצא מחר (שני) לדרך. הטניסאית הישראלית, שתופיע לראשונה בטורניר גרנד סלאם אחרי שצלחה שלושה סיבובי מוקדמות, תפגוש את יאנינה וויקמאייר, הבלגית החזקה, שמדורגת 25 בטורניר (בסביבות 22:30). המשחק יערך במגרש מספר 7.

גלושקו בת ה-22 מדורגת 163 בעולם נחשבה במשך כל השנים כהבטחה גדולה וכיורשת של שחר פאר, אבל התקשתה לעמוד בציפיות הגדולות. דווקא את השנה הזו פתחה הישראלית בצורה מצוינת אחרי שהיא גברה על פאר בגמר אליפות ישראל וזכתה להרבה ביטחון בעקבות אותו ניצחון. על אף הזכייה הזו, המשיכה גלושקו להשתתף בטורנירים קטנים. במוקדמות אליפות אוסטרליה היא עברה שלב אחד בלבד, כשאל מוקדמות הרולאן גארוס ו-ווימבלדון היא כלל לא הופיעה.

בין הישגי השיא של גלושקו השנה היו זכייה בטורניר לקסינגטון (50 אלף דולר), העפלה לגמר ווטרלו (50 אלף), לחצי הגמר בואנקובר (100 אלף דולר) ולחצי הגמר בגרנבי (25 אלף). בכלל, גלושקו נמצאת בכושר מצוין וכעת היא תקווה לחולל סנסציה אדירה מול וויקמאייר.

וויקמאייר עצמה נחשבת ליריבה קשה מאוד מבחינתה של גלושקו. הישג השיא של הבלגית, שמדורגת 28 בעולם, הוא ההפלה לחצי גמר אליפות ארצות הברית לפני שלוש שנים. בעונה החולפת אגב היא נעצרה בסיבוב השני. העונה היא לא קצרה הצלחות גדולות בטורנירי הגרנד סלאם, כשהיא הודחה בסיבובים הראשונים באוסטרליה וברולאן גארוס, אבל רשמה הופעה בסיבוב השלישי בווימבלדון. הישג השיא של הבלגית העונה היה הופעה בגמר טורניר הובארט ובגמר באד גאשטיין.

לקראת המשחק, אמר לירן קלינג, מאמן מהאקדמיה לטניס תל אביב שמלווה את גלושקו: "אני מרגיש שעשינו הכנה טובה למשחק. למדנו את היריבה ויוליה מגיעה עם הרבה ביטחון. על אף שויקמאייר היא שחקנית מצוינת, יוליה יודעת שיש לה הזדמנות לבוא בלי לחץ, לתת הכל וללא ספק היא רואה בכך אתגר גדול ומאמינה בעצמה שהיא מסוגלת לנצח". המנצחת בהתמודדות תזכה במפגש מול מיכאלה קראייצ'ק ההולנדית (83 בעולם) לפאולין פרמנטייה מצרפת (93).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully