וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלה דרשלר: "החום משפיע על השחקנים ועל האוהדים"

26.8.2012 / 9:41

בהפועל חיפה לא אהבו את שעת המשחק ביום שבת. קאלה: "חשוב שלא הפסדנו". רואש יגיש תביעת בוררות בימים הקרובים

ניר קלינגר מדבר/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בחיפה קיבלו את ה-0:0 הביתי נגד מכבי נתניה אתמול (שבת) באכזבה. בצוות המקצועי לא אהבו את הרפיון של השחקנים, בייחוד בקישור שהיה אנמי מאוד. גם משחק ההגנה לוקה בחסר לפחות לפי הצוות המקצועי, ושם מקווים שהתיאום בין הבלמים ישתפר במהרה.

החלוץ סטפן דנקוביץ', שתופקד כמגן ימני, לא הרשים במיוחד והמאמן ניר קלינגר שוקל להציב את עאהד עזאם בעמדה הזו במשחק נגד הפועל תל אביב ביום ראשון הבא. משלישיית ההתקפה, יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ' ומהראן לאלה, דרש קלינגר להיות משוחררים יותר וניידים במשחקים הבאים.

שחקנים רבים בקבוצה התלוננו על שעת המשחק וביקשו מההנהלה לעשות הכל כדי שבעתיד המשחקים הביתיים ייערכו בשעה מאוחרת יותר ולא בשעה כזו שכן לטענתם החום הכבד השפיע על רמת המשחק שלהם.

השוער קאלה דרשלר, שהצטיין עם כמה הצלות, סיכם: "החום משפיע על השחקנים וגם על האוהדים. אם המשחק היה בשבע וחצי, הרבה יותר אוהדים היו מגיעים. נתניה הגיעו למצבים בגלל טעויות טיפשיות שלנו ואנחנו נתקן אותן באימונים השבוע. אני לא מפחד כי יש לנו קבוצה טובה והיה חשוב שלא נפסיד בשביל הביטחון של השחקנים. אנחנו צריכים לעבוד על התיאום בהגנה, זה לא פשוט כי אני כבר חושב וצועק בעברית, ועכשיו צריך לצעוק גם באנגלית ובסרבית. נגיע להפועל תל אביב בלי פחד, אבל עם הרבה כבוד. זו תהיה אופרה אחרת מולם".

בלם הקבוצה, אושרי רואש, צפוי להגיש בימים הקרובים תביעת בוררות, אלא שבסביבתו אמרו שבניגוד להערכות הראשוניות לפיהן הוא יבקש מהבורר שחרור מהקבוצה, כעת עולה מהכנת המסמכים כי רואש דורש מכץ לשלם את שכרו באופן מלא וזאת לפי החוזה שהוא טוען שסיכמו איתו עוד לפני היציאה למחנה האימונים.

רואש טוען כי בחיפה סיכמו איתו את כל הפרטים ולאחר מכן סעיפים בחוזה שונו, מה שהביא לפיצוץ בינו לבין הקבוצה. הבלם יבקש מהבורר לחייב את כץ לשלם לו מענק הישארות, את ההבדלים בשכר ושאר הסעיפים ששונו כאשר ההערכות מדברות על פערים של כ-70 אלף שקל. אם הבורר יקבל את גרסתו של השחקן, הוא צפוי להישאר בקבוצה.

אמיר אבו ניל יעבור השבוע בדיקה בבית החולים רמב"ם שתכריע האם הוא צריך לעבור ניתוח שחזור רצועה שישבית אותו לתקופה ארוכה במיוחד. בסביבתו של אבו ניל אמרו השבוע שלפי התחושה האישית שלו הוא יצטרך לעבור ניתוח ושהוא במצב רוח ירוד במיוחד. "אמיר מרגיש על הפנים. הוא מאוד מקווה שהוא יתבדה ושבבדיקה יתברר שהפציעה פחות חמורה, אבל הוא חושש מאוד שהוא יצטרך לעבור שחזור", אמר גורם המקורב לשחקן.

בסביבתו של אבו ניל אמרו שהסיבה שהפציעה אינה עברה היא החזרה המוקדמת שלו למשחקים "אחרי ארבעה חודשים לחזור למגרשים מפציעה ברצועה הצולבת זה מוקדם מאוד. נעשתה פה טעות וחבל שהחזירו אותו לשחק מוקדם כל כך. אנחנו מקווים שזה לא יחמיר את הפציעה וטשהוא לא ייעדר תקופה ארוכה", אמר אותו גורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully