וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: שבחים לשחקני ההגנה, שביעות רצון משבחון

26.8.2012 / 8:19

טל בנין היה מרוצה מההגנה שהתייצבה ב-0:0 נגד הפועל חיפה. שבחון שהחמיץ זכה לעידוד. דג'אני: "יש עוד דברים שצריך לשפר"

ניר קלינגר מדבר/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במכבי נתניה סיימו את משחק החוץ נגד הפועל חיפה (שבת, 0:0) ברגשות מעורבים. בקבוצה היו מרוצים מאוד מהעמידה של השחקנים על המגרש, אך היו מאוכזבים מתוצאת התיקו, במיוחד לאור ריבוי ההזדמנויות אליהן הגיעו שחקני הקבוצה.

אחד מהשחקנים שלא הצליחו למצוא את הרשת אתמול היה הקפטן אחמד סבע, ששיחק עם כאבים עזים וסיפר: "אני לא כשיר במאה אחוז, אבל היה חשוב לי לשחק. אני מקווה שבמהלך השבוע אני כבר אחזור לכשירות מלאה". בנתניה מאמינים שכאשר מלך שערי ליגת העל בעונה שעברה יהיה כשיר באופן מלא, החדות מול השער תשתפר.

מי שזכו לשבחים אתמול היו בעיקר שחקני ההגנה, שספגו ביקורות בשבועות האחרונים. צמד הבלמים, עידו לוי ולאוניד קרופניק, כמו גם המגינים אורי שטרית וטובארנו פינאס, הצליחו להתמודד עם מהראן לאלה, ולדימיר גלושצ'ביץ' ויובל אבידור, וזכו לשבחים מהמאמן טל בנין, שגם ביקש לשחקני החלק הקדמי להיות יותר חדים במשחקים הבאים.

יוסי שבחון נראה שפוף בסיום המשחק לאחר שתי החמצות גדולות שלו בדקות הסיום, אך בקבוצה מיהרו לעודד אותו ובנין הבהיר שהוא מרוצה מאוד מהיכולת שלו. גם עידן שריקי זכה למחמאות לאחר שעבד קשה בחלק ההגנתי מול ניסיונות התקיפה של סטפן דנקוביץ', שתופקד כמגן ימני בשורות הפועל חיפה.

קובי דג'אני ניגש לבנין כמה שעות לפני המשחק וביקש ממנו לשחק וזאת למרות המלצת הרופא לתת לו לנוח כדי להחלים לחלוטין מהפציעה ממנה הוא סובל. דג'אני אמר למאמן: "אני רוצה לשחק בשבילך ובשביל הקבוצה, חשוב שלא נפסיד במשחק הזה, תן לי לשחק כמה שאוכל". בנין נעתר לבקשה.

דג'אני אמר על המשחק: "יוסי שבחון הגיע לכמה מצבים והחמיץ, אבל זה הכדורגל. אני מאמין שבעתיד הוא עוד ייתן לנו הרבה נקודות. זו עדיין לא מכבי נתניה שאנחנו רוצים לראות ויש לנו עוד הרבה מה לשפר ומה לתקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully