וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אהבה ממבט ראשון

26.8.2012 / 8:06

אדריאן גונזאלס הגיע ללוס אנג'לס ובניסיון החבטה הראשון שיגר הומר ב-2:8 על מיאמי. והרד סוקס? איבדו יתרון גדול והפסידו

זו בדיוק הפתיחה שלה ציפו בלוס אנג'לס מאדריאן גונזאלס. שחקן הבסיס הראשון של הדודג'רס רק עלה לחבוט לקול תשואות האוהדים בניסיון הראשון שלו אי פעם בקבוצה, וזו הייתה חבטה שאף אחד מיושבי הדודג'רס סטדיום לא ישכח - הומר בן שלוש ריצות, שהעלה את לוס אנג'לס ליתרון 1:4, בדרך לניצחון 2:8 על מיאמי. הבשורה הגדולה לדודג'רס הגיעה עוד לפני המשחק הזה, כשסן פרנסיסקו נוצחה בבית על ידי אטלנטה 7:3, מה שאפשר לדודג'רס לצמק את הפער בבית המערב לשני משחקים. קלייטון קרשאו זכה בניצחונו ה-12 עם שמונה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים. עוד במערב: סן דייגו ניצחה בפיניקס 3:9 את אריזונה, שמרוחקת כעת שבעה משחקים מהג'איינטס וחמישה מהדודג'רס.

בבית המרכז, פיטסבורג ניצחה את מילווקי 0:4, כשג'ף קרסטנס מגיש שבעה וקוטל ארבעה, וכעת הפייראטס מרוחקים משחק אחד בלבד מסנט לואיס שבמקום השני בבית. זאת, לאחר שהקרדינלס הפסידו בבית לסינסינטי הלוהטת 8:2. הרדס מרוחקים שבעה משחקים מהמקום השני. קולורדו עברה את שיקגו קאבס 3:4.

במזרח הפסידה וושינגטון 4:2 לפילדלפיה, מה שאפשר לברייבס, שכאמור ניצחו בסן פרנסיסקו, לצמק את הפער ל-5.5 משחקים. ניו יורק מטס עברה את יוסטון 1:3, כשאר איי דיקי זוכה בניצחונו ה-16 העונה עם שבעה אינינגים מוצלחים.

ב-AL נמצא הצד השני של הטרייד הגדול של הלילה, בוסטון רד סוקס, וכמו הרד סוקס של השנה, הם מצאו דרך להפסיד לקנזס סיטי. בוסטון הובילה 3:9, חטפה שש ריצות באינינג השביעי ואז גם ספגה ריצה מידי טוני אבראו. אבל הפסד הרד סוקס לא משמעותי לבית. מה שמשמעותי הוא הפסדן של שתי מוליכות בית המזרח - היאנקיז 3:1 לקליבלנד וטמפה ביי 4:2 לאוקלנד. מי שניצלה את המצב היא בולטימור, שגברה 2:8 על טורונטו. כעת, המצב בבית מעניין - היאנקיז ראשונים, הרייז אחריהם בפיגור 3.5 משחקים ומיד אחר כך האוריולס המפתיעים, עם פיגור של ארבעה משחקים.

במרכז, שיקגו וייט סוקס הצליחה לגבור על סיאטל העיקשת 4:5, למרות שני הומרים וארבע הכנסות רצים של קייל סיגר. דטרויט שמרה על פער 2.5 משחקים מהגרביים עם 3:5 ביתי על לוס אנג'לס איינג'לס, הודות לאינינג שמיני בן שלוש ריצות. המרוויחה מהפסד האיינג'לס הייתה טקסס, שעם 3:9 על מינסוטה שמרה על פער ששת המשחקים מאוקלנד והגדילה את היתרון על המלאכים ל-9.5 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully