וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - בית"ר ירושלים: סלליך צפוי לפתוח

לנדאו צפוי לחזור לשיטה של שני בלמים ולהרכיב את הקשר (20:00, ספ'1). אלי כהן: "נבוא עם הכח של בית"ר". קריאף יפתח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שני המשחקים בין הקבוצות בעונה שעברה הסתיימו בניצחונות 0:1, אחד לכל קבוצה. שמעון אבוחצירא כבש בקרית שמונה, ערן לוי הבקיע בפנדל בטדי.

* בכלל, ארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בתוצאה 0:1, כאשר בית"ר מנצחת בשלושה מהם, כל פעם משער של שחקן אחר (בעונת 2010/12 כבשו אבירם ברוכיאן וקובי מויאל).

* עירוני קרית שמונה היא אחת מתשע התחנות בהן עבר ערן לוי לאורך הקריירה שלו. הוא שיחק בקבוצה כשהיא הייתה בליגה הלאומית ועל הקווים עמד אייל לחמן.

ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
פוגש את עוד אחת מהאקסיות. ערן לוי/קובי אליהו

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

לאלופה לא היה יותר מדי זמן להתכונן למשחק שכן הכחולים-לבנים נחתו רק ביום חמישי אחרי ההפסד לבאטה בוריסוב הבלארוסית בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות, וקיימו רק אימון אחד לקראת המפגש מול הקבוצה מהבירה. באימון כבר היה ניתן לראות חיוכים ובקבוצה רוצים לפתוח את העונה עם ניצחון ורק לאחר מכן להתרכז בגומלין נגד באטה.

המאמן גילי לנדאו ערך היום שיחה קצרה לשחקנים, בה הוא ניתח את היכולת שלהם יום רביעי והדגיש בפניהם את הטעויות שנעשו במשחק. בנוסף הסביר המאמן לשחקניו שאין מקום לביקורת מצידם בכלי התקשורת וציין כי כך לא מתנהגים.

סינטאיהו סולליך, שהושאל השבוע ממכבי חיפה, עשוי למצוא את עצמו פותח בהרכב כבר מחר. בצוות המקצועי של הקבוצה אמרו כי האימון של הקשר הנבחן פאבל קומולוב היה לא רע, אבל כי נדרש עדיין עוד זמן כדי להמשיך לבחון את היכולת שלו.

בית"ר ירושלים:

הקבוצה של אלי כהן יצאה לסוף שבוע בצפון כדי להתכונן כראוי למשחק החוץ הקשה בקרית שמונה. מצד אחד במועדון שמחים שהצליחו לעמוד על הרגליים ולפתוח את הליגה, אך מנגד ישנו חשש גדול כי הקבוצה תתקשה לתפקד בהרכב כל כך חסר, מה גם שסימני שאלה גדולים מרחפים סביב עתיד הסגל במצבה הכלכלי של הקבוצה. עמית בן שושן, דן איינבינדר, שי חדד, תומר בן יוסף וחן עזריאל לא ישחקו עם הקבוצה מחר, כאשר בשלב זה ההערכה בבית"ר היא שרק עזריאל וחדד הם בעלי סיכויים לחתום במועדון בשבוע הבא.

המאמן אלי כהן אמר על המצב: "ראיתי את קרית שמונה בפלייאוף לפני שלב הבתים והם היו לא רעים בכלל. הם עברו 8-10 משחקים והם במצב שונה לגמרי מאיתנו מבחינת כושר גופני ואיזון של הסגל, אבל אנחנו לא נוותר. ברור לנו שיהיה קשה, אבל נבוא עם כל הכח של בית"ר ירושלים - זה אומר הרוח, הקהל שייתן אווירה ביתית והאמונה שתמיד אנחנו באים לנצח בכל מקום. קריאף ונחמני הם שחקנים מוכשרים מאוד שאני סומך עליהם שיעשו את העבודה, הם בכל מקרה היו אמורים לקבל דקות משחק השנה".

בנוגע להרכב הקבוצה, אזי חדד שלא חתם על חוזה ואלי דסה הפצוע משאירים את עמדת המגן הימני מאוד בעייתית ואופיר קריאף צפוי לרדת אחורה ולמלא אותה. דינו שקבורץ צפוי לפתוח כבלם לצידו של מתן בראשי ואילו בקישור האחורי ישחקו קובי מויאל ודריו פרננדס. בחלק הקדמי מאחורי החלוצים ישחקו אבי ריקן וצחי אליחן כשלפניהם עומר נחמני וערן לוי בשפיץ. לוי אמר לקראת המשחק: "אנחנו מאמינים בעצמנו. זה לא אידיאלי להגיע ככה, אבל אנחנו בית"ר ירושלים, אנחנו מאוחדים ומגובשים ויכולים להוציא תוצאה טובה מהמשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סינטאיהו סלליך נבחרת ישראל הצעירה. ברני ארדוב
רק הגיע, כבר פותח. סלליך/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: לאסלו לנצ'ה

החלוץ ההונגרי שמתחרה על מקום בהרכב עם ברק בדש לקראת המשחק נגד בית"ר, הרשים במשחקי גביע הטוטו, אבל נגד באטה בוריסוב היה חלש ובקושי נגע בכדור. ביום שבת הוא יקבל הזדמנות להראות מהי היכולת האמיתית שלו.

בית"ר ירושלים: ערן לוי

בית"ר בכושר גופני פחות טוב ובסגל צעיר וחסר נסיון, מה שיטיל לא מעט עומס על החלוץ בשפיץ שיצטרך לשמור היטב על הכדור, להוריד עומס מהלחץ של קרית שמונה ואולי גם לייצר שער או שניים כדי לעזור לבית"ר להפתיע במשחק הזה.

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, סלאח חסארמה (בן והבה), דושאן מאטוביץ', רביד גזל, דרקו טאבסקי, אדריאן רוצ'ט, סינטאיהו סלליך, לאסלו לנצ'ה (ברק בדש), שמעון אבוחצירא.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אופיר קריאף, מתן בראשי, דינו שקבורץ, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, דריו פרננדס, אבי ריקן, צחי אליחן, עומר נחמני: ערן לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully