וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: רביב לימונד וג'קל פוסטר מתקרבים לקבוצה

24.8.2012 / 14:31

רכז הנבחרת צפוי להיות הרכש החמישי של דרוקר בבירה. פערים קטנים עם הגארד האמריקאי ששיחק אשתקד בבאיירן מינכן

הפועל ירושלים ממשיכה בהכנות לעונה הבאה, כאשר רביב לימונד נמצא על סף סיכום בקבוצה לעונה. רכז נבחרת ישראל צפוי להיות הרכש החמישי של שרון דרוקר בקיץ הנוכחי, לאחר צירופם של ג'וש דאנקן, קרייג סמית', מאיר טפירו וקורטני פלס, שמצטרפים לדן גרונפלד, גוני יזרעאלי, אלישי כדיר ואורי קוקיה ולשחקני הנוער אדם אריאל ורפי מנקו שעלו לקבוצה הבוגרת.

לימונד, שנמצא בימים אלה עם נבחרת ישראל בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה והצטיין במשחק האחרון של הנבחרת מול איסלנד, כבר שיחק במלחה בעבר, כשהעביר את עונת 2003/04 עם הפועל ירושלים.

לימונד (27, 1.91 מ') שיחק בעונה שעברה בעירוני אשקלון, והעמיד ממוצעים של 12.8 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים למשחק. לפני כן שיחק במנורקה בליגה הספרדית וסיים עם ממוצעים 10.2 נקודות, 2.7 אססיטים ו-2.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. עונת השיא שלו היתה ב-2006/7 במדי עירוני נהריה, אז קלע 15.0 נקודות, לקח 3.1 ריבאונדים ומסר 5 אסיסטים בממוצע למשחק שהעניקו לו את תואר הישראלי המצטיין בליגה.

לוואלה! ספורט נודע עוד כי ירושלים נמצאת במו"מ מתקדם עם הגארד ג'קל פוסטר (29, 1.91), שהיה מועמד לקבוצה גם בעונה שעברה אך חתם בסופו של דבר בבאיירן מינכן. בשלב זה ישנם פערים כספיים בין הצדדים והחתמתו תלויה באישור הדירקטוריון.

פוסטר, בוגר מכללת אוהיו סטייט, לא נבחר בדראפט 2006 ובשנים האחרונות שיחק בלודוויגסבורג ואולדנבורג בגרמניה, בפאריס לבלואה ובקרמונה האיטלקית. אשתקד העמיד ממוצעים של 13.9 נקודות,3.9 ריבאונדים ו- 2.3 אס' ב- 29 דקות משחק במדי באיירן. כמו כן, גם ג'יי אר ברמר (32, 1.91 מ'), ששיחק בחצי העונה החולפת במילאנו, עשוי להגיע.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully