וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - בני סכנין: צרות טובות מול סתם צרות

צירוף סבע גרם לאלישע לוי כאב ראש לקראת משחק הפתיחה (17:50, ספ' 1). האורחת בהרכב חסר, דורה: "אל תורידו ראש"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגש בין סכנין לבאר שבע במחזור הראשון הוא עניין שבשגרה. שתי הקבוצות נפגשו בעונה שעברה במחזור הפתיחה, אז סכנין ניצחה בדוחא 3:4. תוצאה זהה הושגה במשחק הפתיחה של עונת 2004/5 במשחק שנערך גם הוא בסכנין. בעונת 2006/7 הן נפגשו בווסרמיל במחזור הפתיחה של הליגה הלאומית והמשחק הסתיים ב-0:0.

* ב-11 מפגשים בהם אירחה באר שבע את סכנין, רשמו האדומים שישה ניצחונות. סכנין ניצחה שלוש פעמים בוסרמיל.

* הבעיה של סכנין נעוצה במועדים בהם ניצחה בוסרמיל: כל שלושת הניצחונות שלה הושגו בחודש דצמבר. אגב, סכנין שברה בביקורה האחרון רצף שבע שנים ללא ניצחון בבירת הנגב.

* בני סכנין הפסידה רק פעם אחת בחמש העונות האחרונות במחזור הפתיחה של הליגה. זה קרה לפני שלוש עונות מול מכבי תל אביב.

* סיום העונה שעברה סיפק נתון חריג במונחים של הפועל באר שבע: ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים. גם במשחקי טרום העונה וגביע הטוטו, באר שבע לא הפסידה. הרצף יימשך?

* מגן סכנין, שמעון הרוש, יפגוש בשבת את האקסית שלו הפועל באר שבע, במדיה שיחק בעונה שעברה.

שלומי דורה, מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
זיכרונות נעימים ממחזור הפתיחה אשתקד. דורה/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

העידן החדש בבירת הנגב יוצא לדרך. שחקני הרכש הטריים ממכבי תל אביב , דיא סבע ורועי קהת, עברו בבקרת התקציבים ויעמדו לרשותו של המאמן אלישע לוי במשחק הבכורה פתיחה. ההגעה של השניים יצרה ללוי כאב ראש גדול לגבי ההרכב שגיבש במהלך משחקי גביע הטוטו – האם לפתוח עם סבע, שהגיע על תקן שחקן הרכב ולוותר על אחד הקשרים ואולי גם על השיטה שלו. על פי התרגול, המאמן לא ישנה את ההרכב וסבע יערוך את הופעת הבכורה כשיעלה מהספסל. קלמי סבן ימשיך לפתוח. "חשוב מאוד שההגנה התייצבה, צריך להמשיך באותו קצב ואותה שיטה ואפשר להיות אופטימיים", סיכם זאת אחד השחקנים.

וויליאם סוארס ימשיך לקבל את סרט הקפטן ובהיעדרו של אביתר אילוז, מחליפו יהיה כנראה עודד גביש. על הספסל של המאמן ממתינים גם גליל בן שנן, שמעון לוגסי, לוטם זינו, ריאן אדלי, פיראס עוואד, קהת ועידו אקסברד. סיראז' נאסר טרם חתם על הסכם חדש והוא לא ייכלל בסגל.

בני סכנין:

אחרי התבוסה 6:0 למכבי חיפה בגביע הטוטו, בסכנין עבדו כל השבוע לקראת המשחק כשהמאמן שלומי דורה מחפש פתרונות לחסרונו של מחמוד עבאס הפצוע. המאמן עדיין ממתין לירו בלו, שאמור לחתום בקבוצה, אבל גם בלעדיו הבהיר לשחקנים שהם לא צריכים לחשוש מהפועל באר שבע ולבוא במטרה לנצח. בנוסף לעבאס, גם עלי עוסמאן ועלא אבו סלאח, שחתם אתמול לארבע שנים, לא ישחקו בשבת לאחר שלא עברו בבקרה. שחקנים בקבוצה ציינו את העובדה שמאמצע השבוע מאז נגמר חג הרמאדן הקצב באימונים עלה משמעותית והאמונה היא שאפשר להפתיע במשחק החוץ הקשה. "אל תורידו את הראש בגלל ההפסד למכבי חיפה בשבוע שעבר", אמר דורה באסיפה המסכמת, "מה שאפיין אותנו תמיד זו המשפחתיות והביחד. תחזרו לזה, תשחקו כקבוצה ואני בטוח שנוכל לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
וויליאם סוארס, הפועל באר שבע, לפני דן איינבינדר, בית"ר ירושלים. מגד גוזני
ההגנה התייצבה. קפטן סוארס/מגד גוזני

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: בויאן מרקוביץ'

מאז הגעתו של אלישע לוי, ההגנה של הפועל באר שבע התייצבה ומציגה נתונים שלא הכרנו בשנים האחרונות: יותר משחקים עם שער נקי, משחק שמתחיל מהגנה יציבה ותיאום בין הבלמים. החתמת מרקוביץ' היא סימן שאלה גדול שמרחף מעל הקבוצה החדש שבנה המאמן, שהתלבט זמן רב לגבי העמדה הבעייתית. יחד עם עודד גביש, הבוסני הגבוה שהתמודד נגד המאמן במוקדמות הצ'מפיונס אשתקד, יצטרך להוכיח שהתכנית החדשה להבראת החלק האחורי עובדת.

בני סכנין: אלכסנדר דוידוב

הקשר הסרבי שהגיע הקיץ לסכנין מהפועל עכו הפך לשחקן הרכש יעמוד במרכז העניינים בעקבות ההיערות של עוסמאן ועבאס. דורה מצפה מדוידוב לנהל את הקישור ולהיות השחקן היצירתי שייצור את המצבים ליד השער של המארחים.

גולן חרמון שחקן הפועל חיפה (שמאל) מול אלכסנדר דוידוב שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
יביא את היכולת המוכרת מעכו? דוידוב/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, קלמי סבן, עודד גביש, בויאן מרקוביץ', אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, פטריק אוסיאקו, וויליאם נג'ובו, ניקולאס פלצ'וק, תומר סוויסה, דובב גבאי.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, פייר אמבמבה, עידן ויצמן, שמעון הרוש, חאלד חלאיילה, ג'ואל דמאו, אלכסנדר דוידוב, חאמד גנאים, מוחמד כליבאת, אחמד קאסום (עובדה זבידאת).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully