וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול:משהו פראי

24.8.2012 / 10:53

משחק מופרע בבוסטון הסתיים ב-13:14 וסוויפ לזכות האיינג'לס. טמפה ביי ממשיכה להתקרב ליאנקיז, ניצחון לסנט לואיס

זה היה משחק שבמידה מסוימת אופייני לבוסטון רד סוקס והעונה שלה, ובכל מקרה, כנראה המשחק המטורף של העונה. לוס אנג'לס איינג'לס יצאה בסיום עם ניצחון 13:14 לאחר עשרה אינינגים - ואיזה ניצחון זה היה.

הרד סוקס עלו ל-0:6 מהיר על סי ג'יי ווילסון, אבל האיינג'לס רשמו שמונה ריצות באינינג השלישי והפכו ל-6:8. מכאן התנהל זיג-זג. בוסטון עלתה ל-8:9 ול-9:11, כשבאינינג התשיעי הפכה לוס אנג'לס עם שלוש ריצות ל-11:12. הגרביים לא ויתרו ואיזנו עם הומר של קודי רוס, אבל קנדריס מוראלס ענה עם הומר משלו בעשירי, ורנון וולס הוסיף דאבל ולוס אנג'לס ניצחה, לא לפני שדסטין פדרויה צימק בסינגל.

זה היה ניצחון חשוב ללוס אנג'לס, שצימקה את הפער מאוקלנד שבמקום השני בבית המערב ל-2.5 משחקים. זאת, לאחר שהאייז הפסידו בטמפה ביי 5:0. תשעה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים לאלכס קוב, הרייז רק 2.5 משחקים מהיאנקיז במזרח. טקסס גברה על מינסוטה 6:10 והיא בדרך הבטוחה לפלייאוף.

אלכס אבילה חבט לסינגל מנצח באינינג ה-11, דטרויט גברה על טורונטו 2:3 וצימקה את הפער משיקגו וייט סוקס למשחק וחצי בבית המרכז.

ב-NL, סנט לואיס התפוצצה על יוסטון 5:13, כשדיוויד פריז רושם הומר וארבע הכנסות רצים. קולורדו רשמה את הסדרה הטובה ביותר של העונה, בקווינס מול המטס. הרוקיז ניצחו בניו יורק 0:1 מריצה באינינג השמיני, והרסו בכורה כמעט חלומית לקולין מק-יו, שיצא אחרי שבעה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים בלי לספוג ריצה. בובי פארנל נחל את ההפסד.

פילדלפיה נמנעה מסוויפ ביתי לסינסינטי כשגברה עליה 3:4 לאחר 11 אינינגים, סן פרנסיסקו המשיכה להכות עם 2:5 על אטלנטה, שהגדיל את יתרונה במערב לשלושה משחקים. היא נראית כרגע כמועמדת מסוכנת מאוד ללכת עד הסוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully