וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: השחקנים יעלו עם חולצות עמותת האוהדים

23.8.2012 / 22:54

האוהדים של הקבוצה מהבירה מגבירים נוכחות לאחר הסיכום עם גאידמק. עומר נחמני וצחי אליחן צפויים לפתוח מול קרית שמונה

עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים מגבירה נוכחות לאחר הסיכום השבוע עם המועדון וכבר בשבת הקרובה בקרית שמונה יעלו השחקנים לדשא לחימום עם חולצות של עמותת האוהדים (ראה תמונות) תחת הכותרת "להיות או לא להיות". מעבר לכך, בעמותת האוהדים יעמידו עמדת הרשמה במגרש ומקווים למצטרפים חדשים כאשר במחזור השני נגד באר שבע בטדי צפויות מספר עמדות ביציעים המערבי והמזרחי.

עם כל הכבוד לחגיגת האוהדים, לבית"ר צפוי סגל קצר מאוד בקרית שמונה. הבשורה הטובה מהיום היא החתימה והמעבר בבקרה של המגן חיים מגרלשווילי, שיעמוד לרשות המאמן אלי כהן יחד עם דינו שקבורץ. לאתר הרשמי אמר המגן: "לאורך כל הקיץ לא היה לי ספק האם אמשיך עונה נוספת בבית"ר ירושלים. הייתה לי חצי עונה מרגשת מאוד בבית"ר ירושלים, התחברתי מאוד לשחקנים ולאוהדים ולמרות כל הקשיים בתוכי ידעתי תמיד שאשאר בירושלים. אנחנו עוברים תקופה לא קלה בכלל, עברנו קיץ לא קל אבל למרות זאת שמרנו על אחדות וכל השחקנים גילו איפוק ובגרות, אני מאוד מקווה שנפתח את העונה כמו שצריך ונפתח אותה בצורה טובה כמו שסיימנו את העונה החולפת. בעונה שעברה הגעתי לבית חם, היום אני מרגיש חלק בלתי נפרד מהמשפחה שנקראת בית"ר ירושלים".

הבעיה הגדולה של בית"ר כרגע היא השחקנים שלא חתמו על חוזים. עמית בן שושן, דן איינבינדר ושי חדד המיוצגים על ידי אבי נמני קיבלו הצעות הרחוקות בהרבה מהדרישות שלהם כאשר רק אם שי חדד יש כרגע סיכוי להתקדם בשבוע הבא. עם חן עזריאל תהיה פגישה ביום ראשון והתחושה בקרב שני הצדדים היא כי ישנו סיכוי גבוה להגיע לסיכום. תומר בן יוסף עדיין לא קיבל הצעה והתכנונים לגביו יתבהרו רק בשבוע הבא.

בנוגע להרכב הקבוצה, אזי שקבורץ צפוי לפתוח כבלם יחד עם מתן בראשי כשמגרלשווילי בצד שמאל. בעמדת המגן הימני ייעדרו שי חדד ללא החוזה ואלי דסה הפצוע ואופיר קריאף יירד מהקישור וימלא את המשבצת. קובי מויאל ודריו פרננדז ישחקו בקישור האחורי ולפניהם ישחקו אבי ריקן, צחי אליחן, עומר נחמני וערן לוי. המאמן אלי כהן אמר לשחקנים: "בכל הרכב שלא נעלה אנחנו ניתן פייט כמו שרק בית"ר ירושלים יודעת לתת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully