וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "בן שושן, חדד ואיינבינדר עשויים לעזוב"

23.8.2012 / 13:21

יו"ר בית"ר ירושלים סיפר כי השלושה קיבלו הצעות וטרם השיבו. מגרלשווילי חתם ויפתח בשבת: "לא היה לי ספק שאמשיך"

גם העונה בית"ר ירושלים הצליחה ממש ברגע האחרון להעמיד תקציב כדי לפתוח את העונה בליגת העל. הקבוצה של אלי כהן תפתח את העונה נגד עירוני קרית שמונה בחוץ ביום שבת, ואחרי הקיץ המתיש שעבר על המועדון, יושב ראש המועדון איציק קורנפיין התראיין בגלי צה"ל וסיכם את ההתמודדות שלו עם הבעיות.

"הצלחנו להעמיד תקציב ולעבור בבקרת התקציבים, היינו שמחים שזה יהיה אחרת ונוכל להעמיד תקציב בינואר או בפברואר כבר. עכשיו יש דירקטוריון של תשעה חברים, שלושה מכל צד ויש מבנה חדש שלא היינו רגילים לעבוד איתו. לא הייתי רגיל לעבוד ככה. הייתי שמח אם הניהול היה מתחלק בין עוד אנשים. אחרי משא ומתן עיקש הגענו להסכם. רוב הדברים פחות או יותר ברורים. כשיש משא ומתן צריך לשים את הדברים שנאמרים ונרמזים בצד, ומבחינתי הכל בסדר".

קורנפיין גם חילק מחמאות, ואמר: "אני רוצה להוריד את הכובע בפני השחקנים ואנשי המנהלה שעבדו חודשיים מבלי לקבל שכר, למרות שאמרתי כבר לפני חודשיים שהמצב הוא לא ברור וביקשתי סבלנות. אמרתי שמי שלא יכול לעמוד בתנאים האלה, נקבל עזיבה של כל אחד. נתנו את המקסימום של מה שאנחנו יכולים לתת לישראלים".

ובכל זאת שלושה שחקנים עדיין לא חתמו במועדון, עמית בן שושן, שי חדד ודן איינבינדר. על כך אמר קורנפיין: "יש הרבה שחקנים שנתנו להם הצעות, עמית בן שושן, שי חדד ואיינבינדר לא קיבלו את ההצעות. נמתין להם כמה זמן שנוכל. אם הם יבחרו שלא, לא תהיה לנו ברירה אלא לחפש שחקנים אחרים. יש אפשרות ריאלית שכל אחד מהשלושה יעזוב".

לגבי ההצהרות של אבי לוזון שלדעתו מעורבות האוהדים בקבוצות תפחית את האלימות, הוסיף קורנפיין: "אנחנו מאמינים שמעורבות אמיתית של האוהדים אמורה להפחית את נושא האלימות ובעיות של רדיוסים וקנסות שמוטלים על קבוצות. אנחנו מצפים ומקווים שזה יוריד את מפלס האלימות ויגדיל את כמות האוהדים במשחקים. האוהדים גייסו סכום של כשני מיליון שקלים וזה יפה מאוד. ברור לכולנו שנצטרך למצוא מעכשיו פיתרון לעונה הבאה. אחת הזכויות שניתנה להם בהסכם מול גאידמק היא להביא אדם שירכוש את הקבוצה. ברור לחלוטין שאם נגיע לשנה הבאה באותו מצב, ניתקל באותה בעיה".

ההערכות בבית"ר ירושלים הן שמבין השלושה, עם שי חדד הסיכויים הגבוהים ביותר להגיע לסיכום. מעבר לכך, ביום ראשון הקרוב תיערך פגישה מכרעת עם חן עזריאל וההערכה היא שגם הוא יצטרף לקבוצה. במצב כזה, יישאר לבית"ר ירושלים מקום לשחקן אחד נוסף בחצי מיליון שקל ברוטו, ובמידה וזה לא יהיה בן שושן או איינבינדר, ינחית אלי כהן את הקרואטי דומיניק גלאבינה ויסגור את הסגל של הקבוצה. חיים מגרלשווילי שסיכם את תנאיו צפוי לעבור עד סוף היום בבקרה ולשחק בשבת בקרית שמונה יחד עם דינו שקבורץ שהשחרור הבינלאומי שלו הגיע היום.

עומר נחמני וצחי אליחן צפויים לפתוח בשבת

אחר הצהריים חתם בקבוצה המגן חיים מגרלשווילי על חוזה עד לתום העונה בקבוצה וצפוי לפתוח בהרכב מול קריית שמונה לאחר שעבר בבקרה. לאחר החתימה אמר מגרשווילי לאתר הרשמי: "לאורך כל הקיץ לא היה לי ספק האם אמשיך עונה נוספת בבית"ר ירושלים. הייתה לי חצי עונה מרגשת מאוד בבית"ר ירושלים, התחברתי מאוד לשחקנים ולאוהדים ולמרות כל הקשיים בתוכי ידעתי תמיד שאשאר בירושלים. אנחנו עוברים תקופה לא קלה בכלל, עברנו קיץ לא קל אבל למרות זאת שמרנו על אחדות וכל השחקנים גילו איפוק ובגרות, אני מאוד מקווה שנפתח את העונה כמו שצריך ונפתח אותה בצורה טובה כמו שסיימנו את העונה החולפת. בעונה שעברה הגעתי לבית חם, היום אני מרגיש חלק בלתי נפרד מהמשפחה שנקראת בית"ר ירושלים".

באימון הקבוצה הערב תירגל אלי כהן את ההרכב הצפוי לקראת המשחק בשבת. כבלמים יפתחו מתן בראשי ודינו שקרובץ, מגרלשווילי יפתח כמגן שמאלי ואילו בעמדת המגן הימני ייעדרו שי חדד שלא חתם עדיין על חוזה ואלי דסה הפצוע כשבמקומם יפתח אופיר קריאף. בקישור האחורי ישחקו קובי מויאל ודריו פרננדז ובחלק הקדמי ישחקו אבי ריקן, צחי אליחן, עומר נחמני וערן לוי. המאמן אלי כהן אמר לשחקנים: "בכל הרכב שלא נעלה אנחנו ניתן פייט כמו שרק בית"ר ירושלים יודעת לתת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully