וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבע: "אוסקר אמר לי: במכבי תשחק 10 משחקים, בב"ש 30"

23.8.2012 / 13:14

דיא סבע מסביר למה הוא חזר לבאר שבע ממכבי ת"א: "אסור לי לעצור". עוד על מכבי: "בונים שם משהו טוב, הצוות ברמה גבוהה"

"אני מאוד שמח לחזור לכאן, אחרי התקופה בטובה שהייתה לי בעונה שעברה", כך אמר הבוקר דיא סבע בראיון לוואלה! ספורט, אחרי שחתם אתמול (חמישי) באופן רשמי בהפועל באר שבע. "היה מאוד חשוב שאחזור לקבוצה שנתנה לי את הבמה, לתת עונה טובה יותר ואז להתקדם הלאה".

שזה אומר, לחזור למכבי תל אביב?

"השאיפות שלי הם קודם כל להצליח בהפועל באר שבע, זה הכי חשוב לי כרגע".

סבע, כאמור, חתם אתמול במועדון וממתין לשחרור רשמי מאחת השותפות בכרטיס שלו, בית"ר טוברוק, כדי שהעסקה תיסגר באופן סופי. יש לציין כי סבע כבר הורשה להתאמן היום עם הקבוצה ובמועדון מקווים שהוא וקהת יעברו כבר היום בבקרה וייכללו בסגל לקראת המשחק מול סכנין.

למה אחרי עונה כזאת אתה לא במכבי תל אביב?

"הייתה לי שיחה עם אוסקר גרסיה. הוא מעריך אותי מאוד. הוא בא אליי ואמר 'דיא, תראה, פה אתה תשחק עשרה משחקים ובבאר שבע 30. מה אתה אומר? אולי כדאי שתלך לשם ותחזור יותר טוב?'. אמרתי לו: 'אוסקר, רק אתה קובע'. משם התקדמנו הלאה".

לא עדיף עשרה משחקים במכבי? אם הייתי טוב, היית מקבל יותר.

"תבין, אחרי העונה שעשיתי בבאר שבע אסור לי לעצור. אני צריך כל הזמן לשחק, לא משנה איפה - מכבי תל אביב או באר שבע. אני חייב לשחק 30 משחקים בעונה. העצה של אוסקר הייתה במקום, מהשיחה איתו הבנתי שכדי לבוא לידי ביטוי בעתיד אסור לי לשחק משחק אחד במכבי, אחד על הספסל, עוד משחק בהרכב ואז עשרה בספסל. זה היה הורס לי".

מה אתה חושב על מה שמכבי בונה העונה?

"הם בונים משהו טוב. האימונים ברמה גבוהה, הצוות המקצועי הוא ברמות הכי גבוהות שיש. אני לא יודע מה יקרה, זה כבר מלמעלה. אני מאחל להם בהצלחה".

בשורה התחתונה, הצוות הזה יביא אליפות?

"מועדון כמו מכבי חייב לדבר על עונה על אליפות. התהליך של הבאת הצוות הזה הוא מאוד נכון לדעתי. אתה מתכוון, אם יש לזה השפעה שכל אחד בא ממקום אחר? לדעתי לא. זה סגל שאמור להביא אליפות, אבל יש עוד קבוצות. מכבי חיפה והפועל תל אביב מאוד חזקות".

ובאר שבע? אלישע בנה כאן הכל מהתחלה, בעיקר את החלק ההגנתי. מה אתה מזהה בקבוצה?

"אני כאן אימון אחד, ראיתי את הקבוצה בעיקר בגביע הטוטו, אבל זה נראה יותר טוב מאשר בעונה שעברה. אני לא יכול לומר באמת אחרי משחק אחד מה יהיה".

גם העונה תשחק בצד ימין של הקישור?

"לא יודע בדיוק. באתי לאלישע ואמרתי לו 'אני אוהב לשחק באמצע או בצד ימין. הוא כבר יעשה את השיקולים שלו. מאמן מצוין".

אלישע לוי: "הסגל הרבה יותר עמוק עכשיו"

אלישע לוי התייחס לצירופו של סבע ואמר: "הוא התאקלם פה כבר בעונה שעברה. הוא הבקיע שערים מכריעים והוא יעזור לנו מאוד בהמשך הדרך. מאוד רציתי אותו ואת רועי קהת, ואני שמח שהם הצטרפו".

המאמן הוסיף ש"חיפשנו שחקנים שכבר מכירים את המועדון או שחקנים שיוכלו לעזור לנו לשפר את הסגל. הליגה מאוד ארוכה וחשוב מאוד שיהיה סגל מספיק עמוק. האם סגרנו את הסגל? הסגל הרבה יותר עמוק עכשיו, כנראה שכן".

על השאלה האם מכבי תל אביב עשתה טעות כשוויתרה על סבע, אמר המאמן: "ממש לא, הם לא טעו כי אנחנו נוכל לתת לסבע יותר דקות מאשר הוא היה מקבל במכבי. אנחנו מודים להם על כך שהסכימו להשאיל לנו אותו".

כעת יתפנו במועדון לסוגיית סיראז' נאסר. הקשר לא אמור להיכלל בסגל למשחק הקרוב, אלא אם כן יודיע שהוא מאשר את ההסכם שהוצע לו על ידי המועדון.

בבאר שבע יכולים להיות מרוצים אחרי שרועי קהת ודיא סבע עברו בבקרת התקציבים ויוכלו להיכלל בסגל למשחק מול בני סכנין בשבת.

חברת עדין מתכת תבנה את האיצטדיון בבאר שבע

חברת "עדין מתכת" זכתה במכרז לבניית האיצטדיון החדש של באר שבע. עם בחירת הקבלן, עובר הפרויקט שהיקפו כ-110 מיליון שקל, לשלב הביצוע הסופי (בניית המעטפת המהווה את החלק העיקרי של הבנייה). לפי ההסכם, פרויקט הבנייה יגיע אל סיומו עד 30 חודשים מיום החתימה. למעשה, עיריית באר שבע החליטה להשקיע סכום גבוה יותר בפיתוח הפרויקט. עד כה השלימה החברה הכלכלית את הקמת היסודות לאצטדיון בהשקעה של כ-50 מיליון שקלים.

האצטדיון העירוני החדש הוא חלק מקריית ספורט גדולה וחדשנית שהולכת ונבנית בצפונה של העיר, ותכלול בין היתר אולם ספורט רב תכליתי שבנייתו תסתיים בעוד כשנה, חמישה מגרשי אימונים בקומפלקס מיוחד שכבר נבנו, מבנה חדש בן שלוש קומות שיקרא בית האגודות ובנייתו הסתיימה (ישמש את קבוצת הפועל באר שבע) ובהמשך תיבנה גם בריכת שחייה.

האיצטדיון החדש יכיל 16 אלף מושבים, כולל מרחבי גישה ואפשרויות לתצפית אופטימלית למגרש מכל זווית. קירוי מיוחד מעל היציעים יאפשר חווית צפייה מהנה בחום הקיץ ובימי החורף גשומים. בנוסף, ייבנו חדרי תקשורת חדשניים ותשתיות טכנולוגיות מתקדמות. בהקמת האצטדיון העירוני החדש בבאר שבע שותפים עיריית באר שבע והטוטו ווינר. לאחר סיום בניית האיצטדיון החדש, ייהרס מתחם איצטדיון וסרמיל ובשטח המתחם תוקם שכונת מגורים חדשה בלב העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully