וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיראס מוגרבי בכל זאת עובר לצרפת?

23.8.2012 / 11:00

פריצת דרך משמעותית במגעים בין מכבי נתניה ללאנס שחודשו, נציגי הקבוצה הצרפתית יגיעו לארץ כדי לסגור את העסקה

קשרה של מכבי נתניה פיראס מוגרבי עשוי לעבור בקרוב בכל זאת לליגה הצרפתית ולסגור בלאנס. אחרי שמוגרבי היה מועמד לקבוצה הצרפתית מוקדם יותר הקיץ והמשא ומתן לא הבשיל, ביממה האחרונה הושגה פריצת דרך משמעותית שעשויה להביא להעברתו.

המגעים בין הצדדים חודשו באמצעות סוכן השחקנים אדם קידן, שסירב להגיב לידיעה. בלאנס הודיעו שנציג מטעמם ינחת כבר בימים הקרובים ואולי אף מחר בבוקר בכדי לסגור את העסקה. החשש היחיד של נציגי לאנס הוא שמוגרבי לא נמצא בכושר משחק אחרי שהוא לא התאמן במשך תקופה ארוכה, ויתנה את החתימה במבדקי כושר שיקיים בצרפת.

מוגרבי, 21, סיים בתום העונה את חוזהו במכבי נתניה ולמרות שקיבל הצעות להמשיך, החליט שלא להאריך את חוזהו. במהלך הפגרה המריא למבחנים במדי סנט אטיין והרשים במשחק אימון נגד לאנס (1:1). בסנט אטיין רצו שימשיך להיבחן, אך השחקן סירב ואילו בלאנס התרשמו והגישו הצעה לנתניה. ראוי להדגיש כי מדובר בשחקן חופשי, אך נתניה זכאית לדמי השבחה.

בשבועות האחרונים הביע מוגרבי את רצונו לשחק במכבי חיפה, אך שני המועדונים לא הגיעו לסיכום לגבי גובה הפיצוי. בעוד נתניה דרשה שני מיליון שקל, הירוקים הסכימו לשלם עד 1.4 מיליון שקל והעסקה נתקעה. לפיכך, ביצע השחקן פרסה והחליט לקבל בכל זאת את ההצעה הצרפתית. מוגרבי שיחק בבוגרים של נתניה בארבע העונות האחרונות ואשתקד סיים את העונה בליגה עם חמישה שערים ושישה בישולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully