וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "הבורר בתיק פלאח אינו מוסמך לקבוע מחיר"

23.8.2012 / 10:13

במכבי חיפה טוענים: פסק הדין תקף בעניין חוקיות החוזה בלבד. במועדון פנו שוב למוגרבי, אנסה ינחת בראשון, האוהדים הוזהרו

מכבי חיפה תקיים הבוקר (חמישי) את הגרלת הכרטיסים לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, כש-1,700 מנויים אמורים לקבל הודעה פרטית על הזכייה בכרטיס למשחק. עוד לפני ההגרלה, הוציאה חיפה הודעה רשמית לבעלי המנויים, ובה אזהרה לפיה אוהד שייתפס עם כרטיס שלא מיועד ליציע אוהדיה בבלומפילד ביום שני, המשטרה תסלקו וכספו לא יוחזר. "אנו מתנצלים מראש בפני אלה שחפצים להיות במשחק ולא יהיו עקב הכמות המוגדרת ובטוחים כי יעודדו אותנו ויחזיקו אצבעות", הוסיפו במועדון.

בנושא אחר: לאחר שהתברר כי הקשר הפורטוגלי נונו קואליו לא יגיע בינתיים לקבוצה, קשר נבחרת גאנה, עובד אנסה, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט בחודש שעבר, ינחת ביום ראשון להתרשמות בקבוצה. העובדה שלא מדובר בקשר אחורי קלאסי, אלא בקשר עם נטיות התקפיות, מקנה לו יתרון קל, אך עטר לא ימהר להחתימו. גם קובי מויאל עדיין ברשימות של עטר, אולם בבית"ר עדיין דורשים 2.5 מיליון שקל עבורו. סכום קטן יותר, כ-1.5 מיליון, חיפה אמורה לשלם תמורת כרטיסו של אלון תורג'מן שיירכש בקרוב.

עד כה צירפה חיפה בקיץ את עודד אלקיים, שמואל שיימן, חן עזרא ודינו אנדלובו. השניים האחרונים מותירים נמצאים בכושר טוב וצפויים לפתוח בשני. נראה כי השינוי היחיד שיבצע עטר בהרכב קשור לויאם עמאשה, שפצוע ונמצא בספק למשחק. אנדלובו, שכבש צמד מול סכנין בגביע הטוטו, תורגל ב-11 של המאמן.

בינתיים, מתברר כי בחיפה עדיין לא ויתרו סופית על עסקה פיראס מוגרבי. אתמול נעשתה בדיקה נוספת מול מכבי נתניה, שלא מוכנה להתפשר על מחירו ועדיין דורשת שני מיליון שקל. בחיפה הבהירו כי יהיו מוכנים להשאיל את אחד הבלמים תמורת הפחתה במחיר. נתניה רוצה לצרף בלם (איציק כהן וסארי פלאח שוחררו), אך השניים מחזיקים בהצעות מבני יהודה וואסלוי.

לגבי פלאח, בחיפה בטוחים כי בפסק הדין של הבוררות שיתפרסם עד יום שני ייקבע כי חוזהו של השחקן תקף, ואילו הצדדים יחזרו למעמד המשפטי המחייב מתחילת הקיץ, בו השחקן חתום על חוזה לשנתיים והמועדון אינו חייב לשחררו. מתברר כי במועדון לא נתנו הרשאה לבורר לקבוע תג מחיר על השחקן ולכן הוא יצטרך לפנות בעניין למוסד הבוררות של ההתאחדות לכדורגל. "לבורר אין סמכות משפטית לקבוע תג מחיר ללא הרשאה מצדנו", אמרו אתמול במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully