וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ניקיון כפיים

23.8.2012 / 8:05

הווייט סוקס ניצחו את היאנקיז 1:2, הג'איינטס את הדודג'רס 4:8 והשתיים השלימו סוויפ. ברתולו קולון הושעה מ-50 משחקים

בעונת הפריצה של כריס סייל גם ניו יורק יאנקיז לא הצליחה לעמוד. המגיש המוכשר של שיקגו וייט סוקס נפנף 13 חובטים בסטרייקאאוט בשבעה אינינגים ושני שליש של עבודה, כשהוא נכנע רק להומראן של דרק ג'יטר מניו יורק יאנקיז. הגרביים ניצחו 1:2 והשלימו סוויפ על הפסים, כשפיל יוז לא מתנחם בהופעה מעולה משלו, שכללה שבעה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים.

ג'יטר, אגב, הכחיש האשמות נגדו כאילו השתמש בחומרים ממריצים כדי לשפר את ביצועיו העונה. מי שכבר לא כל כך יכול להכחיש הוא ברתולו קולון, המגיש של אוקלנד, שהלך בדרכו של מלקי קבררה מסן פרנסיסקו והושעה מ-50 משחקים. האייז ניצחו את מינסוטה 1:5. טקסס, מוליכת בית המערב, לא ריחמה על טומי האנטר ובולטימור וטבחה בה 3:12, שני הומרים לאדריאן בלטרה במשחק הזה. בבוסטון, לוס אנג'לס איינג'לס יצאה עם עוד ניצחון על הרד סוקס החלשים, 3:7. שבעה וחמישה לג'רד וויבר, אלברט פוחולס נטש במהלך המשחק אבל פציעתו לא נראית חמורה.

טמפה ביי גברה על קנזס סיטי 3:5 עם הופעה של שבעה אינינגים ושני שליש של ג'יימס שילדס. כדאי לשים לב לרייז, שצימקו את הפער מהיאנקיז ל-3.5 משחקים. דטרויט חלפה על פני טורונטו 2:3 וסיאטל עברה את קליבלנד 1:3.

ב-NL, סן פרנסיסקו המשיכה לצבור מומנטום במערב עם 4:8 וסוויפ מרשים בלוס אנג'לס על הדודג'רס. שבעה וחמישה למאט קיין בניצחון, והג'איינטס, שמובילים בשני משחקים וחצי, לא נראים מושפעים מהשעיית קבררה. אריזונה עדיין חולמת על מקום בפלייאוף, ורשמה סוויפ נאה על מיאמי בדאבל הדר. שמונה וחמישה של וייד מיילי הקנו לה ניצחון 0:3, טיילר סקאגס רשם שישה אינינגים ושני שליש במשחק המוקדם, בו ניצחו הדיאמונדבקס 2:3.

בבית המרכז, סינסינטי תשחק כמעט בוודאות באוקטובר. ברונסון ארויו הגיש שמונה וקטל ארבעה ב-2:3 על הפיליז, ועם הפסדה של פיטסבורג לסן דייגו 4:2 גדל הפער מהמקום השני לשמונה משחקים. מי שהתמקמה שם היא סנט לואיס, שניצחה 2:4 בעצמה את יוסטון. קולורדו גברה על המטס הגמורים 2:5, מילווקי הכניעה את שיקגו קאבס 2:3 ואטלנטה נחלצה מטאטוא של וושינגטון עם 1:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully