וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההחלטה בבוררות בין פלאח למכבי חיפה עד יום שני

22.8.2012 / 15:54

הדיון עלה לטונים צורמים, פרקליטו של השחקן תקף את איתמר צ'יזיק. ואסלוי הרומנית, שהעלתה סכום ההשאלה, חזק בתמונה

הבוררות בין מכבי חיפה לסארי פלאח יצאה לדרך היום (רביעי) ובתום הדיון הוחלט כי לדחות את פסק הדין, שיימסר לצדדים עד יום שני הקרוב. כזכור, עוד בחודש שעבר החליט הבלם החיפאי לפנות לבורר חיצוני במטרה להשוות את שכרו לשכר השחקנים הצעירים במכבי חיפה, הנאמד בכ-120 אלף דולר. השחקן שוחרר מצה"ל ודורש גם מענק חתימה במסגרת שדרוג ההסכם עימו.

בתום חמש שעות בהם התקיים דיון שכלל בעיקר צעקות ו-ויכוחים שהגיעו לטונים צורמים, הצדדים לא הגיעו להסכמה. במהלך הדיון התפתח עימות בין פרקליטו של פלאח לבין מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק, שייצג את הקבוצה יחד עם שוכטוביץ'. פרקליטו של פלאח הטיח דברים קשים במנכ"ל מכבי חיפה, אך המנכ"ל הגיב באיפוק ובחר שלא לענות לו.

לאחר הדיון אמר פרקליטו של פלאח, וואליד שאנן: "נשמעו הראיות בתיק במהלך הדיון, ועד יום שני יינתן פסק דין שבו הבורר ימסור את החלטתו בנוגע לכל המחלוקות בין הצדדים, בין הייתר בנוגע לתוקפו של ההסכם ולהמשך דרכו של השחקן בקבוצה".

בניגוד לעמדת פרקליטו, במכבי חיפה העריכו היום כי הסיכוי של פלאח לקבל שחרור מלא הוא אפסי. "יש לו חוזה במועדון והוא תקף לכל דבר ועניין", אמרו במועדון. "אין שום סעיף שמונע מהמועדון לבקש סכום כזה או אחר תמורתו. הכל יתברר בהחלטה שתפורסם בתחילת השבוע".

כפי שפורסם אתמול, ואסלוי הרומנית הגישה הצעה לשאול את השחקן לעונה תמורת מאה אלף יורו. היום (רביעי) התברר שמה שמונע את העברתו הוא סעיף הרכישה העתידי לשחקן. ואסלוי הציעה חצי מיליון יורו, בחיפה רוצים מיליון יורו. יש לציין כי הנושא עלה במסגרת הבוררות שנערכה היום, ולפי הפרטים שעלו נראה כי זו הקבוצה שמוכנה לשלם את הסכום המירבי תמורת השחקן. את מכבי חיפה ייצג בבוררות פרקליט המועדון והדירקטור, עו"ד אודי שוכטוביץ'.

כזכור, בפלאח מעוניינת גם בני יהודה. פרקליטו של השחקן, עו"ד ואליד שנאן, אמר מוקדם יותר הבוקר: "אנחנו מבקשים סעד זמני כדי לאפשר לסארי להתאמן בקבוצה אחרת, בארץ או בחו"ל. בנוסף, אנחנו טוענים כי ההסכם מקפח ויש לשחרר אותו מן ההסכם או לקבוע תג מחיר עבורו". במקרה שלשחקן יתפאשר להתאמן בקבוצה אחרת, הוא עשוי להתאמן בשורות הזהובים עד שתתקבל החלטה בעניינו.

אודי שוכוטוביץ' עו"ד מכבי חיפה. מגד גוזני
בחיפה אופטימיים. הנציג שוכטוביץ'/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully