וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ברקוביץ' עבר בבקרה, ניקוליץ' בדרך

22.8.2012 / 9:38

הבלם שהצטרף לקבוצה יוכל ליטול חלק במשחק נגד נתניה, גם ניקוליץ' יעבור. חלק גדול מהאוהדים יחרים את המשחק

הפועל חיפה ממשיכה להתכונן לפתיחת הליגה, כאשר הקבוצה העבירה את דושאן ברקוביץ' בבקרת התקציבים. ברקוביץ' בן ה-23, שגדל במחלקת הנוער של פרטיזן בלגרד, שיחק בעונה שעברה בקבוצת סמדרבו מהליגה הסרבית הראשונה, ויש לו הופעה אחת בנבחרת סרביה הצעירה. כעת הוא יוכל ליטול חלק במשחק מול מכבי נתניה במסגרת המחזור הראשון בשבת.

בשלב הזה ממתינים בחיפה רק לאישור פורמלי שצפוי להגיע בשעות הקרובות מהבקרה כדי שהנושא יהפוך לרשמי. ברקוביץ' אמור לפתוח בעמדת הבלם יחד עם פביאן סטולר, ובצוות המקצועי לחצו בתחילת השבוע על ההנהלה לזרז את תהליך העברת השחקן כדי לא להיקלע למצוקת כלמים.

במקביל, בחיפה החלו לטפל בתהליך העברתו של דנילו ניקוליץ' בבקרה. בקבוצה קיבלו החלטה עקרונית שלא להמתין לאושרי רואש, ולהעביר את הבלם הסרבי. עם זאת בהנהלה הבהירו שלמרות שניקוליץ' ישחק בקבוצה העונה, עדיין לא פוסלים את חזרתו של רואש ומצב שבו ישחקו בקבוצה ארבעה בלמים. בינתיים אין כל התקדמות במשא ומתן בין הקבוצה לרואש, וגורמים בחיפה טוענים שהשחקן מתבצר בעמדותיו ואינו מוכן להתפשר כלל. רואש מבחינתו ממתין לראות מה יחליטו בחיפה ולאחר מכן יחליט על עתידו.

גל אראל דיבר הבוקר על העונה הקרובה והמשחק מול טל בנין, ואמר: "יש התרגשות, יש הרבה שחקנים חדשים ועשינו הכנה טובה עם מחנה אימונים טוב. חשוב מבחינתנו לפתוח את העונה ברגל ימין. צריך לבוא ולהילחם בשביל הקהל. כמובן שיש משהו פיקנטרי בלשחק מול המאמן שאימן אותנו בשנה שעברה. השנה שעברה הייתה ארוכה ומתישה, אבל העונה הביאו את מהראן לאלה וגיא צרפתי ונשארו שחקנים מצויינים. יש לנו התקפה מהטובות בליגה".

בינתיים חלק גדול מאוהדי הפועל חיפה מתכוון להגיע לקרית אליעזר, אך לא להיכנס לאיצטדיון כצעד מחאה נגד הבעלים יואב כץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully