וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: וושינגטון כבר מרגישה את אוקטובר

22.8.2012 / 7:59

סטיבן שטרסבורג קצר ניצחון מספר 15, ועם 1:4 על אטלנטה וושינגטון עשתה עוד צעד לפלייאוף. פליקס הרננדז בכושר שיא

הדאגה הגדולה של וושינגטון נשיונאלס היא מגבלת האינינגים של סטיבן שטרסבורג, שלפי חוזהו מוגבל ל-160 עד 180 אינינגים בעונה. בינתיים, כל עוד הוא על הגבעה, הוא עושה את העבודה. שטרסבורג הגיש הלילה (בין שלישי לרביעי) שישה אינינגים מופלאים, במהלכם סילק עשרה חובטים בסטרייקאאוט, ו-וושינגטון ניצחה את אטלנטה 1:4. זה היה ניצחונו ה-15 של האס מהבירה, והיתרון של הנשיונאלס בפסגת בית ה-NL מזרח גדל לשבעה משחקים.

גם בקרב הפסגה של המערב נרשמה התוצאה 1:4, במקרה הזה זו הייתה סן פרנסיסקו על לוס אנג'לס דודג'רס, מה שסייע לג'איינטס להגדיל את היתרון ל-1.5 משחקים בפסגת הבית. חמישה אינינגים ושני שליש לטים לינסקאם בניצחון. בסנט לואיס הרשים אדם ויינרייט עם תשעה אינינגים ו-12 סטרייקאאוטים ב-0:7 של הקרדינלס על יוסטון, אבל סינסינטי ממשיכה להוליך בבטחה בבית לאחר 4:5 בפילדלפיה. סנט לואיס יכולה להתנחם בהפסד של פיטסבורג 7:5 בסן דייגו, שנרשם באינינג העשירי עם הומר בן שתי ריצות של צ'ייס הדלי.

במשחקים הפחות חשובים, קולורדו ניצחה בניו יורק את המטס 2:6, מילווקי עברה את שיקגו קאבס 2:5 ומיאמי גרמה לאריזונה לסגת עוד קצת מהקרב על הפלייאוף עם ניצחון 5:6.

מי שחשב שפליקס הרננדז ייכנס להנגאובר מהפרפקטו שזרק בשבוע שעבר מול טמפה ביי, כנראה לא מכיר את הבחור. קינג פליקס הגיש שבעה אינינגים ושני שליש, במהלכם רשם חמישה סטרייקאאוטים, והוליך את סיאטל לניצחון 1:5 על קליבלנד. הרייז, אם אנחנו כבר מזכירים אותם, לא היו מסוגלים לרשום ריצה על לוק הוצ'באר מקנזס סיטי, שנפנף עשרה חובטים בשמונה אינינגים של עבודה. באינינג העשירי רשם אריק הוסמר סינגל, שהספיק לרויאלס לנצח 0:1. למזלה של טמפה ביי, ניו יורק יאנקיז שוב הפסידה בשיקגו לווייט סוקס, 7:3, והפער נותר על 4.5 משחקים.

בטקסס רשם נייט מקלאות' הומר בן שתי ריצות שעשה את ההבדל עבור קבוצתו בולטימור. האוריולס ניצחו 3:5, הפער מהרייז עומד על משחק בלבד. מארק טראמבו חבט להומר, לוס אנג'לס איינג'לס ניצחה בבוסטון 3:5 והשכיחה את טעמו הרע של הסוויפ הביתי שחטפה מטמפה ביי. אוקלנד גברה על מינסוטה 1:4 ודטרויט על טורונטו 3:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully