וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לנדאו: "אין לנו ניסיון, אבל יש הרבה תשוקה"

תהל אלון

21.8.2012 / 20:30

מאמן קרית שמונה מאמין בשחקניו לקראת פלייאוף האלופות מול באטה בוריסוב (ד', 21:45, ספ' 5). מאטוביץ': "יודעים איך לנצח"

דרור פיקלני

צפו באנשי עירוני קרית שמונה לפני ההמראה לבלארוס

עירוני קרית שמונה תוכל להתקרב מחר (רביעי, 21:45, ספורט 5 ו-HD) ב-90 דקות נוספות לשלב הבתים של ליגת האלופות, כשתתארח באצטדיון דינמו במינסק אצל באטה בוריסוב. האלופה הישראלית דילגה בדרך על פני ז'ילינה הסלובקית ונפטצ'י באקו האזרית, וכעת רוצה להשאיר מאחור גם את אלופת בלארוס, שבניגוד אליה כבר הייתה פעמיים בליגת האלופות ואף השיגה תוצאות תיקו מכובדות מול מילאן ויובנטוס. את ההתמודדות ינהל הווארד ווב האנגלי, ששפט את גמר המונדיאל וגמר ליגת האלופות, אך קיפח את מכבי חיפה בפלייאוף האלופות בעונה שעברה, כשלא העניק לה פנדל בבלגיה מול גנק בגומלין וגם הרחיק את איציק כהן. קרית שמונה תקווה כי הפעם ווב לא ישפיע.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
יחגגו גם בבלארוס? שחקני עירוני קרית שמונה/אדריאן הרבשטיין

דושאן מאטוביץ': "אלכסנדר חלב הוא לא כל הקבוצה"

עירוני קרית שמונה הגיעה לבלארוס עם תקוות רבות, אך ללא שלושה שחקני הרכב חשובים. מלבד בריאן חרסיסיץ' ודויד סולארי הפצועים, האלופה תצטרך להסתדר ללא שיר צדק המוצהב. גם סינטאיהו סלליך שהצטרף בהשאלה ממכבי חיפה, לא יוכל להשתתף. לגילי לנדאו היו הרבה התחבטויות והתלבטויות לגבי ההרכב שיפתח במשחק, אך על פי התרגולים באימון המסכם נראה כי המאמן יבחר לפתוח עם שלושה בלמים.

גילי לנדאו אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו מועדון צעיר ואין לנו הרבה ניסיון, אבל יש לנו קבוצה חמה שמשחקת עם הרבה תשוקה, תמימות וסקרנות. כשכל זה הולך ביחד עם מזל, זה יכול להספיק לנו. כדי להצליח במאבק הזה צריך להביא בחשבון כמה פקטורים. דבר ראשון - נצטרך להגיע למשחק בשיאנו פיזית, טכנית ומנטלית. דבר שני - נצטרך גם להביא את היתרונות שלנו לידי ביטוי מלא. אם הדברים הללו ישתלבו, נוכל להשיג תוצאה טובה".

המאמן הישראלי הוסיף: "החלק החזק בקבוצה שלנו הוא העבודה הקבוצתית ומחר נראה את זה. אנחנו מכבדים את היריבה שלנו, אבל אנחנו מגיעים מוכנים ואנחנו מסוגלים להשיג תוצאה טובה".

המגן דושאן מאטוביץ' אמר: "צפינו בארבעה משחקים של באטה בליגת האלופות וגם במשחקים שלהם מהליגה המקומית. אפשר לראות שאלכסנדר חלב הוא לא כל הקבוצה. אני חושב שניתחנו היטב את היריבה ושאנחנו יודעים מה לעשות כדי לנצח. יש לי חבר טוב בבאטה, הבלם מרקו סימיץ' אותו אני מכיר היטב. אם ננצח, אני אזמין אותו לבירה אחרי המשחק".

הקפטן אדריאן רוצ'ט התייחס ליריבה הבלארוסית: "מדובר בקבוצה טובה ומנוסה באירופה. אני מקווה מאוד שניקח שליטה ונכבוש שער חוץ שזה חשוב מאד. התכוננו אליהם כמו שצריך ולמדנו אותם בעזרת הצוות המקצועי שהכין אותנו בצורה מצוינת. אני מקווה שנצליח להשיג את המטרה שלנו".

הרכב משוער, עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, שיר צדק, בן והבה, דושאן מאטוביץ', רביד גזל, דרקו טאסבסקי, אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, ברק בדש (לאסלו לנצ'ה).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ויקטור גונצ'ארנקו: "הסיכויים שווים. ללנדאו יש כאבי ראש"

באטה בוריסוב, כאמור, מנוסה מקרית שמונה באירופה, כשמלבד שתי הופעות בשלב הבתים של ליגת האלופות היא השתתפה פעמיים גם בשלב הבתים של הליגה האירופית, כשבשנה שעברה נעצרה רק על ידי פריס סן ז'רמן בשלב הנוקאאוט (2:2 בבלארוס, 0:0 בצרפת). באופן כללי, באירופה למדו בשנים האחרונות שהכדורגל הבלארוסי נמצא בהתקדמות משמעותית. הנבחרת הצעירה העפילה לאליפויות אירופה ב-2004, 2009 ו-2011, כשבזו האחרונה היא אף סיימה במקום השלישי - מה שהבטיח לה את המקום באולימפיאדת לונדון.

המאמן הצעיר ויקטור גונצ'ארנקו יוכל ליהנות משירותיו של הרכש מיכאיל סיבאקוב, שאת הופעת הבכורה שלו הספיק לערוך ביום שישי, ב-0:0 מול גומל בליגה הבלארוסית, שם באטה מוליכה ביתרון של ארבע נקודות על פני שחטיור סוליגורסק המדורגת שנייה. לעומתו, הכוכב הברזילאי רנאן ברסאן, שבלט גם במדי בלארוס באולימפיאדה, עשוי לעבור בקרוב לליגה הרוסית וככל הנראה לא יפתח גם הפעם בהרכב, אחרי שישב על הספסל מול גומל. אלכסנדר חלב, שנבחר למצטיין במשחק הליגה בשישי, מתוכנן לשחק מאחורי החלוצים ויטלי רודיונוב ודמיטרי מוזולבסקי.

גונצ'ארנקו התייחס במסיבת העיתונאים לקרית שמונה ולא שכח גם את היעדרותם של חרסיסיץ' וסולארי הפצועים: "מדובר בקבוצה שאוהבת לשחק מהר ולהניע את הכדור, ויש לה מנהיג בכל אחד מחלקי המערך. למרות זאת, שניים משחקני המפתח שלה נעדרים בגלל פציעה וזה גורם לכאבי ראש למאמן הישראלי. הסיכויים שווים, כמו לפני כל משחק. נעשה הכל כדי לחרוג ממנהגנו ופעם ליצור יתרון מבטיח כבר במשחק הראשון בבית, אחרי הניצחון הדחוק על ורדאר והתיקו מול דברצן. ננסה לשלוט בכדור ולשחק התקפי. זה הסגנון שלנו, אבל כך גם משחקת קרית שמונה".

החלוץ רודיונוב הוסיף: "אנחנו מקווים להכין כמה הפתעות לקרית שמונה. משחקי הבית הקודמים שלנו במוקדמות הלכו קשה והסתיימו בדקות האחרונות, בעיקר כי יש עלינו לחץ עצום. אני מאמין שהפעם יהיה שונה. חלב עוזר לנו מאוד ומקרין מניסיונו. יש לו סגנון משחק מיוחד ואפשר רק להעריץ אותו. הוא מהווה דוגמה לכל אחד מאיתנו שרוצה להגיע לטופ".

הרכב משוער, באטה בוריסוב: אנדריי גורבונוב, דזיאניס פוליאקוב, ארטם רדקוב, מרקו סימיץ', מקסים בורדאצ'ב, מיכאיל סיבאקוב, אלכסנדר וולדוקו, אדגר אולחנוביץ', אלכסנדר חלב, ויטלי רודיונוב, דמיטרי מוזולבסקי.

(עדכון ראשון: 17:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully