וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מדיסון בום

21.8.2012 / 8:53

מפגן עוצמה של מדיסון באמגארנר סייע לסן פרנסיסקו לנצח את קלייטון קרשאו והדודג'רס 1:2. הווייט סוקס גברו על היאנקיז

סן פרנסיסקו ג'איינטס ולוס אנג'לס דודג'רס נאבקות על מקום בפלייאוף, ולכן לסדרה שנפתחה בלילה שבין שני לשלישי יש חשיבות מיוחדת, מעבר ליוקרה. יותר מזה - אם שופטים על פי המשחק הראשון, הפלייאוף כבר כאן.

מדיסון באמגארנר נפגש עם קלייטון קרשאו והכין הופעה לפנתיאון - שמונה אינינגים ועשרה סטרייקאאוטים, שעזרו לג'איינטס לנצח את הדודג'רס 1:2 ולעקוף אותם בראש טבלת ה-NL מערב. גם קרשאו רשם הופעה דומה - שמונה ועשרה, אבל שתי הכנסות ריצה של פבלו סנדובל הורידו אותו בצד המפסיד.

גם במזרח מתנהל קרב על ראשות הבית, ושם וושינגטון קצרה ניצחון חשוב על אטלנטה, 4:5 לאחר 13 אינינגים. צ'אד טרייסי חבט לסינגל באינינג ה-13, ולנשיונאלס יש כעת יתרון בן שישה משחקים בבית. הומר לאיאן דזמונד בוושינגטון ולג'ייסון הייווארד באטלנטה.

עוד ב-NL: ריאן הווארד, ג'ון מייברי ג'וניור ואריק קראץ חבטו להומרים וחיפו על הופעה בינונית של רוי האלאדיי ב-5:12 של פילדלפיה על סינסינטי. האלאדיי ספג את כל חמש הריצות של הפיליז, אבל צלח שבעה אינינגים וזכה בניצחון. פיטסבורג התשושה ספגה הפסד 3:1 לסן דייגו, קולורדו ניצחה בתוצאה זהה, 1:3, את ניו יורק מטס, מילווקי עברה את שיקגו קאבס 5:9 ומיאמי תפרה את אריזונה 3:12.

ב-AL, שיקגו וייט סוקס שמחה לחזור הביתה אחרי סדרת משחקי חוץ לא מוצלחים וגברה על ניו יורק יאנקיז 6:9. דיוויין וייז, אדם דאן, אלכסי רמירז וגורדון בקהאם נטלו חלק בחגיגת הומרים, ארבע חבטות לדרק ג'יטר בניו יורק. טמפה ביי הרותחת עברה את קנזס סיטי 1:5, והפער בראש טבלת המזרח עומד כעת על 4.5 משחקים בלבד. בולטימור הפסידה בחוץ 5:1 לטקסס והיא מתרחקת מהמקום השני, שני משחקים אחרי הרייז. שמונה אינינגים טובים לריאן דמפסטר בניצחון הריינג'רס. מינסוטה ניצחה באוקלנד 2:7, סיאטל גברה על קליבלנד 3:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully