וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: לחץ על הבעלים להעביר את ברקוביץ' בבקרה

20.8.2012 / 11:48

קלינגר והצוות המקצועי ביקשו לזרז את העברתו של הקשר. גם דנילו ניקוליץ' מחכה לעבור בבקרה, רואש מחכה להתפתחויות

הפועל חיפה ממשיכה לעבוד. הצוות המקצועי של הקבוצה ביקש מהבעלים יואב כץ לזרז את העברתו של דושאן ברקוביץ' בבקרת התקציבים, ולעשות זאת עוד השבוע כדי לא ליצור מצב בו לא יוכל לשחק במשחק הליגה הראשון מול מכבי נתניה. למרות שבחיפה הודיעו שכל השחקנים מלבד דנילו ניקוליץ' ואושרי רואש עברו בבקרה, לוואלה! ספורט נודע שברקוביץ', שכבר תפס מקום של קבע בהרכב עוד לא עבר בבקרה ובשלב זה לא יוכל לשחק, אם בקבוצה לא יעבירו אותו. זה הדאיג מאוד את הצוות המקצועי, בייחוד לאור העובדה שלא ברור אם ניקוליץ' יועבר בבקרה או שמא כץ יחליט להמתין להתפתחויות עם אושרי רואש שבוע נוסף.

אגב, שחקנים בקבוצה המחוברים עם ברקוביץ' אמרו שלא ברור לו מדוע משכו בחיפה את העניין זמן כה רב, ושהדבר העכיר את מצב רוחו וכן ושהוא מקווה שעוד השבוע תיסגר הסאגה. גורמים בחיפה טענו שהעניין התעכב בגלל שהשחרור מסרביה לא הגיע וכעת משהגיע, הבלם יעבור בבקרה כבר בימים הקרובים. ניקוליץ' מחכה גם גם כן שיעבירו אותו בבקרה וגם בסביבתו אמרו שהוא לא אוהב את הסחבת בעניינו.

בקבוצה מחכים עדיין להתפתחות עם אושרי רואש ומקווים שהעובדה שהליגה בפתח והוא עדיין ללא הצעה רשמית מאף קבוצה תניע אותו להתפשר עם המועדון ולשחק בחיפה עונה נוספת. רואש מבחינתו עדיין לא החליט בנושא ומחכה להצעות מקבוצות אחרות אך במקביל נרשמות שיחות בינו לבין נציגי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully