וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מלאכי הגיהנום

20.8.2012 / 8:33

טמפה ביי המשיכה לענות את האיינג'לס ועם 3:8 השלימה סוויפ בארבעה משחקים באנהיים. בילינגסלי הבריק בניצחון הדודג'רס

טמפה ביי ידועה בשנים האחרונות כקבוצה שמתעוררת מאוחר. בשנה שעברה ביצעו הרייז מהפך אדיר בספטמבר על חשבון בוסטון ונכנסו לפלייאוף דרך הוויילד קארד. השנה הם רוצים לעשות את זה שוב, אבל הפעם היעד הוא היאנקיז - והמקום הראשון ב-AL מזרח.

הרייז ניצחו באנהיים את לוס אנג'לס איינג'לס 3:8 והשלימו סוויפ מרשים של ארבעה ניצחונות בסדרה. הם מרוחקים חמישה משחקים בלבד מהיאנקיז ובעיקר משחקים בייסבול טוב. מאט מור הגיש שישה אינינגים ושליש עם חמישה סטרייקאאוטים, אלברט פוחולס ירה להומר מספר 28 העונה, אבל האיינג'לס נראים לא טוב ומתרחקים מהקרב על הוויילד קארד.

הפסים ניצחו את בוסטון 1:4, ניצחון שכולו על טהרת היפנים. הירוקי קורודה המצוין הגיש שמונה אינינגים, בהם חשמל ארבעה חובטים בסטרייקאאוט, איצ'ירו סוזוקי חבט לשני הומרים.

מי שנהנתה מהפסדה של לוס אנג'לס היא טקסס, שרמסה בטורונטו את הבלו ג'ייז 2:11 והגדילה את הפער מהאיינג'לס לשמונה משחקים. מייקל יאנג רשם משחק וינטאג' של חמש הכנסות רצים, שלושה מהם בהומר, אלוויס אנדרוז סיים עם ארבע חבטות. הצלע השלישית במאבק, אוקלנד, שמרה על פער חמשת המשחקים מטקסס (מלמטה) ושלושה מהאיינגקלס (מלמעלה), לאחר שגברה על קליבלנד 0:7. קוקו קריספ הלוהט ירה להומר, סקוט פארקר רשם שמונה אינינגים בניצחון.

בולטימור לא התרגשה מפיגור 5:0 בדטרויט ועם שבע ריצות הבטיחה ניצחון 5:7 ושמרה על הגחלת במזרח. קנזס סיטי, שבאופן יחסי אליה נותנת עונה לא רעה, ניצחה את שיקגו וייט סוקס 2:5 והגרביים שוב לא הצליחו לברוח לטייגרס. סיאטל גברה על מינסוטה 1:5.

ב-NL, צ'אד בילינגסלי מהדודג'רס היה ענק, כמו בכל התקופה האחרונה, ועם שבעה אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים סייע ללוס אנג'לס להשתיק את אטלנטה 0:5. ההפסד של סן פרנסיסקו בסן דייגו 7:1 החזיר את הדודג'רס למאזן ניצחונות והפסדים זהה, והקרב במערב יימשך עד הישורת האחרונה. אריזונה, אגב, ממש לא מוותרת, ואחרי 1:8 קליל ביוסטון (שני הומרים לארון היל), שמרה על פער חמשת המשחקים מהפסגה.

קייל קנדריק הגיש שמונה אינינגים יפים עם שבעה סטרייקאאוטים, פילדלפיה ניצחה במילווקי בקלות 0:8. שלוש חבטות וארבע הכנסות רצים לדומוניק בראון במשחק הזה. סינסינטי, הדוהרת בראש בית המרכז, נזקקה לטריפל של קסאווייר פול ולחבטה של ריאן האניגן שהכניסה אותו הביתה באינינג התשיעי כדי לנצח את שיקגו קאבס 4:5. קולורדו גברה על מיאמי 2:3 בזכות הומר של ג'ורדן פאצ'קו על ג'וש ג'ונסון.

בסנט לואיס התנהל קרב התשה בין הקרדינלס לפיטסבורג, אבל אחרי 17 אינינגים ארוכים פיצחו הפייראטס את הגשת הציפורים האדומות, ועם סינגל של גארט ג'ונס עלו ליתרון 2:3. אלא שהקרדינלס לא ויתרו, השוו וההכרעה של הפייראטס הושגה רק באינינג ה-19, עם שלוש ריצות שקבעו 3:6 וניצחון חשוב לשודדים. הם חזק בתמונת הוויילד קארד.

וושינגטון ממשיכה במסע לעבר פלייאוף ראשון בתולדות המועדון מאז עבר לבירה. ברייס הארפר רשם הומר וטריפל והצעיד את הנשיונאלס לניצחון 2:5 על ניו יורק מטס. וושינגטון הגדילה את יתרונה על אטלנטה לארבעה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully