וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "תשמרו על המסורת של מכבי חיפה"

24.8.2012 / 12:00

הנשיא שוחח עם השחקנים לקראת פתיחת העונה. קטן: "אוהבים לשחק נגד מכבי ת”א, זו תמיד הצגה”. אנדלובו תורגל בהרכב

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר הגיע לאימון הקבוצה ביום שישי, ערך אסיפה ואמר לשחקנים. "זה ערב חג שמח לנו לפני פתיחת העונה, לכם השחקנים, האוהדים, המאמנים והבעלים. אני מקווה שנשמור על המסורת של מכבי חיפה, שהיא קבוצה למופת. אני לא מדבר על הצד המקצועי, בשביל זה יש את ראובן. למכבי חיפה יש מסורת ואני מקווה שנשמור עליה גם העונה".

בהמשך הקרין המאמן ראובן עטר את דיסק משחק הניצחון על בני סכנין בגביע הטוטו (0:6) ואמר: "היו קטעים טובים בהגנה ובהתקפה, אבל צריך לשפר עוד כמה דברים בהתקפה אבל מבחינה הגנתית". באימון עצמו תרגל עטר את ההרכב שפתח במשחק האחרון מול סכנין, מלבד שינוי אחד: דינו אנדלובו יפתח במקום ויאם עמאשה.

בתוך כך, שחר הודיע כי החליט להשאיל את הבלם סארי פלאח לבני יהודה. הצדדים נפגשו אתמול יחד יחד עם אביו של הבלם, עפיף פלאח, וההדורים ייושרו. על פי הסיכום, השחקן יחתום על חוזה לשלוש שנים ולאחר מכן יושאל לזהובים. בכך, תמה הפרשה שהסעירה הקיץ את מכבי חיפה. כזכור, הבלם לא הופיע על דעת עצמו לפתיחת האימונים ואף יצא לחתום ללא אישור בוואסלוי הרומנית. רק השבוע התקיים דיון סוער בבוררות בין הצדדים, אך כעת הגיעה הפרשה לסיומה בהסכמה. חיפה העדיפה שהשחקן ישחק בבני יהודה לאחר שדחתה הצעה חדשה מוואסלוי בסך 100 אלף יורו דמי השאלה עם אופצית רכישה בסך חצי מיליון יורו.

קטן: "לא מחזירים הרתעה במשחק אחד"

אחרי שאייל גולסה הבהיר לפני שלושה ימים את השדרוג שעשו לדעתו שחקני הרכש חן עזרא ודינו אנדלובו, הגיע תורו של יניב קטן לדבר לקראת המשחק מול מכבי תל אביב (שני, 20:50, ערוץ 1). גם הקפטן יודע שהמשחק מול סכנין לא מהווה אינדיקציה לקראת הדבר האמיתי – המשחק מול מכבי תל אביב. "עשינו דברים טובים נגד סכנין, הבקענו שערים והקבוצה שיחקה יוצא מן הכלל. אני שמח ומקווה שתהיה המשכיות", אמר קטן שנשאל האם הקבוצה החזירה את כוח ההרתעה שעליו דיבר ראובן עטר באסיפה ביום שישי שעבר. "אין ספק שחסרה הרתעה, אבל אחרי משחק אחד לא מחזירים את זה. בשני המשחקים האחרונים שלפני סכנין זה היה נראה רע. חשוב מאוד שנגיע לליגה מוכנים".

"כל התמודדות בין מכבי חיפה למכבי תל אביב זו הצגה", הוסיף הקפטן לקראת המשחק. "אני שמח שהמשחק הזה כבר במחזור הראשון. אנחנו אוהבים לשחק נגד מכבי תל אביב, והם מולנו. זה משחק שטוב לליגה. אם אנחנו שתי הקבוצות החזקות בליגה? עדיין אי אפשר לדעת. מכבי תל אביב ומכבי חיפה הם בין המועדונים הגדולים בארץ. אם אנחנו בין הגדולות? נצטרך להוכיח את זה על המגרש. נקווה שהעונה הזאת תהיה שונה מהעונה הקודמת".

בהמשך נשאל קטן על ההתאקלמות של שחקני הרכש. "לכל שחקן שמגיע לוקח זמן להתחבר לקבוצה, זה לא כל כך פשוט. יש לעזרא ואלנדלובו מה לתרום למכבי חיפה והם מסוגלים לעשות את זה. הם מאוד מוכשרים. אולי יגיעו עוד שחקנים וגם הם יתרמו. אף אחד כאן לא באופוריה מהמשחק נגד סכנין. המשחק נגד מכבי תל אביב יהיה שונה לחלוטין". על ההצגה של דינו אנדלובו מול סכנין אמר: "אנדלובו חתיכת סוס. הוא יוסיף לנו המון, אין ספק. נעזור לו להשתלב בקבוצה. הוא בידיים טובות".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully