וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולסה: "מכבי תל אביב זה משחק עונה לכל דבר"

21.8.2012 / 10:00

אייל גולסה דרוך לקרב הראשון של מכבי חיפה, והתייחס לשחקני הרכש עזרא ואנדלובו: "מבינים אחד את השני, יודעים לאן למסור". מבטיח: "אני מרגיש מחויב בהגנה ובהתקפה"

אדריאן הרבשטיין

צילום ועריכה: דרור פיקלני

רק בשבוע שעבר אמר ראובן עטר לשחקנים שהמשחק מול סכנין יהיה ההכנה האמיתית לפתיחת העונה, למשחק מול מכבי תל אביב. אחרי השישייה שכבשה לרשת של האדומים, במועדון יודעים שביום שני היא תפגוש קבוצה חזקה בהרבה. הקשר אייל גולסה התייחס לפתיחת העונה ולהשפעה של התבוסה הגדולה בשבת.

גולסה: "הקהל חייב לראות אותנו ביכולת טובה"

"אין ספק שגביע נותן ביטחון להמשך הדרך, אבל הוא לא אינדיקציה למשחק הקרוב", אומר גולסה, "יש לנו משחק מאוד קשה ביום שני ומה שאני יכול להבטיח הוא שנבוא מחויבים, וניתן הכל בשביל להציג את אותה יכולת שהצגנו במשחק האחרון, בעזרת השם גם ננצח שם", אמר הקשר. "אנחנו יודעים שאם נבוא מחויבים וניתן הכל במגרש, התוצאות יהיו טובות. אני שמח שראו את זה מול סכנין. אבל שוב, זה גביע הטוטו וצריך לעשות את ההפרדה. נתכונן למשחק בצורה הטובה ביותר".

על שיתוף הפעולה עם שחקני הרכש, בעיקר חן עזרא ודינו אנדלובו, אמר הקשר: "אני מרגיש שאנחנו מבינים אחד את השני, כל אחד יודע לאן למסור, אבל יש לנו דרך ארוכה ועובדים מאוד קשה. החלק הקדמי שלנו טוב מאוד, אנדלובו מאוד משמעותי בשביל הקבוצה. מבחינה אישית, אנחנו משחקים עם קשר אחורי אחד ושניים קדימה, אם זה משפיע עליי? אני מרגיש מחויב גם בהגנה וגם בהתקפה".

"כולם יודעים מה המשחק מול מכבי תל אביב אומר", סיכם גולסה. "זה משחק עונה לכל דבר. הקהל חייב לראות אותנו ביכולת טובה במשחק כזה ואני מקווה שנחזור עם שלוש נקודות".

ואסלוי מציעה 100 אלף יורו על פלאח

בנושא אחר: ואסלוי הרומנית שלחה הצעה למכבי חיפה, בה היא מבקשת להשאיל את הבלם סארי פלאח תמורת 100 אלף יורו לעונה. בנוסף, הרומנים דורשים אופצית רכישה ומוכנים לשלם חצי מיליון יורו, בעוד שהירוקים דורשים מיליון יורו. בני יהודה רוצה את פלאח, אבל גם את איציק כהן. אם האחרון יגיע לשכונה, חיפה תפחית סכום מסוים מעסקת דינו אנדלובו.

ראובן עטר מחפש גם בלם ושמו של אושרי רואש הוזכר כמועמד ובמקרה שלא יסכם היום בהפועל חיפה הקבוצה עשויה לפנות אליו. גם אתמול לא נרשמה התקדמות בעסקת מוגרבי. במכבי נתניה הבהירו לירוקים כי עליהם לשלם שני מיליון שקל בקירוב כדי לקבל את השחקן. הבעלים יעקב שחר סבור שהסכומים מוגזמים. ייתכן וחיפה תתחייב לרכוש את השחקן אם יפנה לוועדה למעמד השחקן.

כפי שפורסם אתמול, החלוץ מוחמד גדיר חתם על חוזה לארבע עונות בקבוצה מה שמלמד על כוונת המועדון להחזירו בעונה הבאה משנת השאלה בבוורן הבלגית. גדיר טרם סיכם שם את תנאיו.

סינטאיהו סלליך, שחיפה תקבל תמורתו 50 אלף יורו, עבר בבקרת התקציבים ויצטרף לקריית שמונה. כזכור, אתמול אמר השחקן בין היתר: "אני מאוכזב, מקצועית היה לי מקום במכבי חיפה. להישאר בספסל של מכבי חיפה ולהיאבק על מקום בהרכב, פירושו לשחק עשר דקות בממוצע במשחק. חיפה הביאה וחיפשה לא מעט שחקנים בתפקיד שלי, וזה אומר שאאלץ להתחלק בדקות משחק איתם. זה לא מה שרציתי שיקרה איתי. יש לי עניין אחר - הנבחרת הלאומית. יש לנו אליפות אירופה בקיץ ואני צריך להגיע לנבחרת בכושר שיא. בשביל זה, אני לא יכול להרשות לעצמי להיות על הספסל של מכבי חיפה. רציתי לצאת כדי להיות שחקן לגיטימי בקבוצה. לאור הנסיבות, אם הייתי נשאר במכבי חיפה, לא יכול להגיע בכושר שיא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully