וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הניצחון הקטן שלו

19.8.2012 / 8:28

ג'ון לסטר מבוסטון המתיק עונה מזוויעה עם 1:4 בברונקס על היאנקיז. מהפך ענק לטמפה ביי באנהיים, הנלי נצץ בדודג'רס

זו לא העונה של ג'ון לסטר ובוסטון רד סוקס, אבל לפחות בשבת הם חזרו לזקוף את הראש. לסטר הגיש שבעה אינינגים סולידיים בברונקס, אדריאן גונזאלס עזר עם הומראן, והרד סוקס ניצחו 1:4 את ניו יורק יאנקיז. קרטיס גרנדרסון מהפסים ירה להומר מספר 31 העונה.

טקסס לא רוותה נחת במסע המזרח לאחרונה, אבל הומר של נלסון קרוז העניק לה ניצחון 1:2 בטורונטו, כשג'ו ניית'ן רושם שמירה מספר 24 העונה. ג'ייק פיבי משיקגו וייט סוקס לא היה במיטבו הפעם, ספג חמש ריצות והפסיד 9:4 בקנזס סיטי, כשלפחות לאדם דאן הייתה עדנה, עם הומר מספר 400 בקריירה.

בולטימור השאפתנית ניצחה בדטרויט 2:3, כשכריס דיוויס יורה להומר בן שלוש ריצות באינינג השביעי ועושה את ההבדל. לוס אנג'לס איינג'לס כבר נראתה בדרך לניצחון בטוח על טמפה ביי כשהובילה 0:8, אבל הרייז הגיבו באינינג חמישי בן שבע ריצות, השוו בשישי ובשמיני ניצחו בזכות הומר של קרלוס פניה, 8:10. מרשים. סיאטל עברה את מינסוטה 2:3, אוקלנד את קליבלנד 5:8.

ב-NL, סנט לואיס השיגה ניצחון משמעותי על מתחרתה בבית המרכז פיטסבורג 4:5. המוליכה סינסינטי גברה 3:5 על שיקגו קאבס במשחק הראשון בין שניים, אבל נוצחה 9:7 בשני, כששני הומרים של ריאן לודוויק לא עוזרים לה. ברוקס ריילי מהקאבס זכה בניצחון בכורה במייג'ורס במשחק הזה.

ג'ונת'ון ניס מניו יורק מטס נמצא בכושר מעולה. האס של הקבוצה רשם שבעה אינינגים ושליש עם שבעה סטרייקאאוטים, והסתייע בהומר של אייק דיוויס כדי לנצח בוושינגטון 0:2. אדווין ג'קסון המפסיד קטל 11 חובטים בשבעה אינינגים. קול המלס ופילדלפיה עברו את מילווקי 3:4.

לוס אנג'לס דודג'רס קיבלה יום גדול מהנלי רמירז, שירה לשני הומרים והכניס ארבע ריצות בניצחון 2:6 באטלנטה. שישה אינינגים ושני שליש לארון הראנג בניצחון. סן פרנסיסקו ניצחה בסן דייגו 7:8, אריזונה מחצה את יוסטון 4:12 בזכות אינינג חמישי בן תשע ריצות, מה שהספיק לקברניטי האסטרוס, שפיטרו את המאמן בראד מילס. מיאמי ניצחה בדנבר את קולורדו 5:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully