וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "לא תיארתי לעצמי שיהיה 0:6"

18.8.2012 / 22:53

מאמן מכבי חיפה הופתע מההצגה של קבוצתו. אנדלובו: "התחלה מצוינת בשבילי". חן עזרא מבטיח: "נבוא צנועים מול מכבי ת"א"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי חיפה מוכנה לליגת העל ולהסתערות מחודשת על תואר האליפות, אחרי עונה חלשה במיוחד שעברה עליה בעונה שעברה. אחרי צמד תוצאות תיקו בשני המחזורים הראשונים של גביע הטוטו, הירוקים דרסו הערב (שבת) את בני סכנין עם 0:6 מוחץ, כשאייל משומר, יניב קטן, עידן ורד ואלון תורג'מן מוצאים את הרשת ואילו דינו אנדלובו מגדיל לעשות עם צמד בבכורה במדים הירוקים.

המאמן ראובן עטר, שהרבה לחץ השתחרר אצלו אחרי ההצגה של היום, אמר בסיום: "מבחינתי, מה שחשוב שהקבוצה תהיה מסודרת ומאורגנת. אם זה יקרה, נצליח לייצר מצבים ולכבוש. לא תיארתי לעצמי שיהיה 0:6, זה משחק הכנה בסך הכל. אם במשחקים הקודמים לא כבשנו, היום הצלחנו לפרוץ קדימה וזה טוב. אני מרוצה מאנדלובו, אני מרוצה מכולם, גם מאלה שבישלו. כולם שיחקו טוב היום ואני מרוצה מאוד מההתקדמות, אני מרגיש שאנחנו מוכנים לליגה, אבל נצטרך עוד להשתפר. נוצר מומנטום ותחרות בתוך הקבוצה וזה חשוב מאוד. שלומי אזולאי שיחק עד כה בכל המשחקים והיום לא, זה לא אומר כלום. תנו את הקרדיט לשחקנים שכן שיחקו ולא לאלו שלא".

אנדלובו המאושר הוסיף: "אני שמח שאני במועדון גדול כמו במכבי חיפה, זו התחלה מצוינת בשבילי. אנחנו חייבים לנצח, אני שמח להיות כאן ומקווה שנוכל לקחת את המועדון הזה קדימה".

חן עזרא, שסיפק משחק טוב מאוד, אמר: "אני שמח מאוד שהכל התפוצץ היום. גם במשחקים הקודמים היינו טובים, אבל היום גם הצלחנו לסיים טוב. כולם יודעים שמכבי חיפה זה מועדון גדול ונילחם על כל התארים, אבל אנחנו מקווים לדבר רק על המגרש. מחכה לנו משחק קשה כבר במחזור הראשון, נבוא מוכנים, צנועים ואני מקווה שיהיה בסדר. אני נהנה במועדון הזה, אוהב את הקהל ומקווה להחזיר לו בגדול".

העברת פיראס מוגרבי לקבוצה טרם נסגרה, מאחר והפערים בין הצדדים עומדים כרגע על למעלה מ-600 אלף שקל. מחר אמורה להתקיים שיחה נוספת בין מנכ"ל מכבי נתניה קובי בלדב להנהלת הירוקים בניסיון לצמצם את הפערים ואם זה יקרה, הדבר יסלול את דרכו של מוגרבי לכרמל.

במועדון לא אהבו את שריקות הבוז לכיוונו של טאלב טואטחה, שנכנס כמחליף. בהמשך המשחק, חזר בו הקהל ומחא כפיים לשחקן ובכך מקווים בחיפה כי מסתיימת המתיחות בין השחקן לאוהדים, על רקע האפשרות שעלתה בתחילת העונה לפיה הוא יעזוב לקלן הגרמנית או לקבוצה אחרת. שחקני הרכש חן עזרא ודינו אנדולובו הרשימו ובמועדון אמרו: "אם הם ימשיכו ככה, סימן שפגענו עם הרכש". שחקן נוסף ש"מטריד" את הצוות המקצועי הוא תמיר כהן, שהיה טוב במחנה ובאימונים, בעוד שבחיפה עדיין מחפשים קשר אחורי זר: "כל שחקן שיבוא יצטרך להתחרות עם תמיר על ההרכב, תחרות היא תמיד טובה במכבי חיפה", אמרו בקבוצה.

שלומי אזולאי, שלא שיחק, נראה מאוכזב בסיום. כזכור, בני יהודה רוצה את השחקן ורוצה לצרפו, ובקרוב יתברר האם יחליט להישאר במכבי חיפה. במקביל במועדון מנסים להחתימו על חוזה ארוך טווח.

מכבי חיפה הביסה 0:6 את בני סכנין

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully