וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ניק לא יצא נקניק

18.8.2012 / 10:28

שני הומרים של ניק סווישר הקנו ליאנקיז ניצחון 4:6 על בוסטון. וושינגטון גברה על המטס 4:6, טמפה ביי טבחה באיינג'לס

ניק סווישר מניו יורק יאנקיז הוא שחקן של תקופות. כשהן טובות, קשה לעצור אותו. סווישר חבט לשני הומראנס והקנה לניו יורק ניצחון 4:6 על בוסטון, בסדרה שתוציא, כפי הנראה, את הרד סוקס סופית ממירוץ הפלייאוף. היאנקיז שמרו על יתרון ששת המשחקים על טמפה ביי, כשהרייז ריטשו בלוס אנג'לס את האיינג'לס 3:12. את כל זה הם עשו על ג'רד וויבר, שנענש קשות במשך שלושה אינינגים, בהם הרשה תשע ריצות. הצלע השלישית במאבק במזרח, בולטימור, הפסידה בדטרויט 5:3 ונאלצה להיפרד מהמקום השני המשותף עם טמפה ביי. פרינס פילדר ירה לצמד הומרים במשחק הזה.

טורונטו עברה את טקסס 2:3, כשאדווין אנקרנסיון רושם הומר מספר 31 וג'יי איי האפ סוגר שישה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים. קנזס סיטי גברה על שיקגו וייט סוקס 2:4, אוקלנד ניצחה את קליבלנד 4:6 וסיאטל את מינסוטה 3:5.

ב-NL, חואן פרנסיסקו רשם סינגל מנצח באינינג ה-11, ועם 3:4 על הדודג'רס, אטלנטה שמרה על מרחק ארבעה משחקים מוושינגטון במזרח. הנשיונאלס, מצידם, גברו על ניו יורק מטס 4:6, מייקל מורס עשה את ההבדל עם גראנד סלאם על יוהאן סנטנה.

במרכז ממשיכה סינסינטי לשייט לפלייאוף לאחר 3:7 ביתי על שיקגו קאבס. פיטסבורג גברה בסנט לואיס על הקרדינלס 1:2 בקרב סגניות ישיר, שישה ושבעה לג'יימס מקדונלד בניצחון. סן פרנסיסקו התאוששה מטראומת ההרחקה של מלקי קבררה והביסה בסן דייגו את הפאדרס 1:10, שמונה ושישה למאט קיין. הג'איינטס חזרו לפסגה עם הניצחון, חצי משחק מעל הדודג'רס.

אריזונה גברה ביוסטון על האסטרוס 1:3, מילווקי הכניעה את פילדלפיה 2:6, מיאמי ניצחה בקולורדו 5:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully