וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - בני יהודה: אבוטבול צפוי להיעדרות ארוכה

הקשר מתלבט באשר לניתוח שישבית אותו לשלושה חודשים. בכורה לשחקני הרכש (ש', 18:45, 5+ לייב). מרינקוביץ' יפתח

דרור פיקלני

צפו באריק דג'מבה דג'מבה עם נחיתתו בישראל

פסימיות בהפועל תל אביב, זאת לאחר ששי אבוטבול נבדק בבלגיה שם הומלץ לו לעבור ניתוח בפיקת הברך השבורה. אם יעשה זאת צפוי הקשר להיעדר שלושה חודשים או אולי אף יותר. אבוטבול שנחת בחזרה בארץ, אמור להיפגש עם רופא הקבוצה ד"ר משה לוינקוף ולדון עמו האם לקבל את המלצות פרופ' מרטנס ולעבור את הניתוח בברכו שתשבית למספר חודשים או לבחור בטיפולים אחרים שלא יגרמו להיעדר תקופה כה ארוכה.

"קיבלתי את חוות הדעת, אשב עם רופא הקבוצה ביום ראשון ונחליט אם לעבור את הניתוח", אמר הקשר שנחת אחר הצהריים בישראל. "כואב לי שאני לא יכול לשחק בתקופה הקרובה, ואני מקווה שנגיע להחלטה הטובה עבורי. בכל מקרה אתמוך בקבוצה מהצד ואני מאמין שהחבר'ה יסתדרו, יש לנו הרבה שחקנים טובים ואני מקווה שחסרוני לא יורגש".

בתוך כך, ערכה הפועל תל אביב אימון לקראת המשחק מול בני יהודה מחר. אחרי שני ההפסדים במפעל, הפועל למעשה איבדה את הסיכויים לעלות שלב. ג'ון פיינטסיל, אריק דג'מבה דג'מבה, ברונו קוטיניו וחנן ממן אמורים לערוך הופעת בכורה בקבוצה מחר. עדיין לא ברור אם כל הארבעה יהיו בהרכב. עומר דמארי ששיחק באמצע השבוע עם הנבחרת צפוי לקבל מנוחה מחר ונראה כי בשל ההיעדרות של ויקטור מרעי, שירזי ישחק עם טל בן חיים כחלוץ בודד.

הרכב משוער: אפולה אדל, ג'ון פיינטסיל, וואליד באדיר, זאב חיימוביץ', יגאל אנטבי, אריק דג'מבה דג'מבה, נוסא איגייבור, אלרואי כהן, בורנו קוטיניו (סלים טועמה), חנן ממן, טל בן חיים.

בני יהודה ביום שאחרי אנדלובו

בבני יהודה ינסו להתרגל מחר לחיים ללא דינו אנדלובו, כשלראשונה הקבוצה תעלה בלעדיו לאחר שחתם אתמול במכבי חיפה. המאמן דרור קשטן ישנה מערך ויעבור לשחק עם ננאד מרינקוביץ כחלוץ בודד ומאחוריו חמישה קשרים. ניר נחום ייכנס לקישור של בני יהודה במקומו של אנדלובו.

מלבד שינוי זה, קשטן ימשיך לתת את הקרדיט להרכב שפתח מול מכבי תל אביב. מעבר לכך, בבני יהודה עדיין ממתינים לחלוץ הניגרי סיבי גוואר שסיכם את תנאיו בקבוצה ואמור להצטרף בשבוע הבא.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, אמיר עגייב, ניר נחום, פדרו גלבאן, ננאד מרינקוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully