וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: דוד זה גוליית

17.8.2012 / 9:13

דיוויד פרייס מטמפה ביי היה ענק והשתיק בלוס אנג'לס את האיינג'לס 0:7. שני הומרים לצ'יפר ג'ונס ב-0:6 של אטלנטה

המסע של טמפה ביי רייז למערב לא ממש מוצלח עד עכשיו, והמוראל לא היה גבוה לאחר שהקבוצה ספגה משחק מושלם מפליקס הרננדז מסיאטל. דיוויד פרייס הבין שהוא צריך לקחת את העסק לידיים, ועם שבעה אינינגים גדולים ושמונה סטרייקאאוטים הוביל את הרייז לניצחון 0:7. בי ג'יי אפטון, אוואן לונגוריה ובן זובריסט עזרו לו בצד ההתקפה עם הומראנס.

במשחק פרוע בברונקס הפכו היאנקיז פיגור 4:0 ליתרון 4:5 על טקסס, אבל הגשה שלומיאלית של הבולפן החזירה לריינג'רס את היתרון ואת הניצחון, 6:10. שיקגו וייט סוקס המשיכה במסע לעבר הפלייאוף עם ניצחון 2:7 על טורונטו. בוסטון נמלטה מסוויפ בבולטימור עם ניצחון 3:6 ודן סטריילי הוביל את אוקלנד לניצחון 0:3.

כריס מדלן מאטלנטה היה ענק, ועם תשעה אינינגים, שישה סטרייקאאוטים ושני הומרים של צ'יפר ג'ונס הכניע את סן דייגו 0:6. ניו יורק מטס ניצחה בסינסינטי 4:8 בסיוע שבעה אינינגים ושני שליש ושמונה סטרייקאאוטים של מאט הארווי.

לקליף לי מפילדלפיה היו 12 סטרייקאאוטים מול מילווקי, אבל כמו תמיד, הוא נשאר קצת יותר מדי זמן על הגבעה, איבד יתרון 3:4 והבולפן דאג לחרב לפילי את המשחק עם הפסד 7:4. ריאן ברון רשם שני הומרים בהתמודדות. פיטסבורג עברה בבית את לוס אנג'לס דודג'רס 6:10, איי ג'יי בארנט הפך לפיראט הראשון מזה 13 שנה שמנצח 15 משחקים בעונה. קולורדו גברה על מיאמי 3:5 ואריזונה ניצחה בסנט לואיס 1:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully