וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "כשיש ביקורת עניינית, אני לוקח אותה לתשומת ליבי"

16.8.2012 / 15:26

נבחרת ישראל נחתה בארץ אחרי התיקו נגד הונגריה, המאמן רמז שלא אהב את הביקורות, וגילה: "היו התרעות חמות לפיגוע"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל נחתה היום (חמישי) אחרי ה-1:1 בהונגריה במשחק הידידות האחרון לפני תחילת קמפיין מוקדמות הגביע העולמי שיחל בעוד כחודש. באלאש דז'ודז'אק העלה את הונגריה ליתרון בדקה ה-51 באיצטדיון פרנץ פושקאש בבודפשט, אבל תומר חמד המחליף השווה בדקה ה-80.

"היו התרעות מאוד חמות לפיגוע", סיפר מאמן הנבחרת אלי גוטמן עם הנחיתה. "שלחו את האוטובוס שלנו אחרי המשחק עם ניידות כהסחה כאילו זה אנחנו, וביקשו מאיתנו לצאת יותר מאוחר". על המשחק עצמו אמר: "תם השלב של הפקת הלקחים והסקת המסקנות, אנחנו נגיע מוכנים לקמפיין מוקדמות גביע העולם. בסך הכל אני מסכם את זה בחיוב. לא שיחקנו טוב, אבל ראינו את הרצון ושהלכה למעשה אנחנו לא עוזבים את המשחק".

על העובדה שהנבחרת לא ניצחה תחתיו מאז שהחל להדריך אותה, אמר גוטמן: "אני מכבד כל פרשן ואני היום קורא כל ביקורת. כשיש ביקורת עניינית, אני לוקח אותה לתשומת ליבי. כשהביקורת לא נכונה, צריך לדעת להתעלם. הנבחרת יודעת את מה שהיא רוצה מעצמה רבע שעה, אבל זה צריך להיות כך במשך 90 דקות".

טל בן חיים הוסיף: "ראינו את הנבחרת משחקת כדורגל טוב רק לפרקים ואלי מאוד רוצה שנשלוט בקצב המשחק. אנחנו נצטרך להיות הרבה יותר טובים לתחילת הקמפיין. אני חושב שיש לנו שחקנים מצוינים. עדיין אנחנו צריכים לעבוד על התיאום ואני מאמין שזה ייראה הרבה יותר טוב. זה צריך להיראות יותר טוב אם אנחנו רוצים להגיע לאנשהו". על התוצאות במשחקי ההכנה, הוסיף: "לא מזמן אמרו שאנחנו אלופי העולם במשחקי ידידות. אלה דברים שהיו ותמיד יהיו, אולי עכשיו כשלא ניצחנו משחק ידידות, נפתח את הקמפיין ברגל ימין". באופן אישי הוא הוסיף: "מכבי כרגע לא על הפרק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully