וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עמותת האוהדים עדיין לא קיבלה החלטה

16.8.2012 / 15:09

עורכת הדין של גאידמק שלחה טיוטת הסכם עם השינויים שסוכמו ובעמותת האוהדים יצטרכו לקבל החלטה אם להעביר את הכסף

בית"ר ירושלים צפויה לפתוח את הליגה בעוד תשעה ימים במשחק חוץ בקרית שמונה כאשר מחצית מההרכב שלה נמצא ללא חוזים בקבוצה, שלא לדבר על שני הזרים הקרואטים אותם רוצה אלי כהן. הפיתרון היחיד הקיים כרגע עבור המועדון הוא עמותת האוהדים, אחרי שבקרת התקציבים הכירה בכ-2.5 מיליון שקל של העמותה, כסף שאמור להביא להחתמת הישראלים המתאמנים ללא חוזה, ביניהם עמית בן שושן, תומר בן יוסף, שי חדד, דן איינבינדר, חיים מגרלשווילי וחן עזריאל.

בשלב הזה סוכמו בין איציק קורנפיין לנציגי העמותה מספר שינויים מהותיים שאמורים להיכלל בטיוטת ההסכם החדשה כאשר בשעות הקרובות הם יעברו עליה ואז יצטרכו בעמותה להחליט אם הם מקבלים אותה, דוחים אותה או שיש להם השגות עליה והם דורשים שינויים נוספים.

בינתיים, מי שלא מרוצים אלו אותם שחקנים שלא חתומים. איציק קורנפיין אמנם החל בשיחות ראשונות איתם ועם סוכניהם אך קשה מאוד כעת להגיע לכדי הבשלת הסכם או חוזה עד אשר לא יועבר הכסף של העמותה. בכל מקרה, באם יעבור הכסף, עדיין צפויים לקורנפיין קשיים גדולים במשא ומתן וחלוקת העוגה של 2.5 מיליון שקל בין שישה שחקנים ובלם אותו רוצה לראות אלי כהן נוחת מיידית. במועדון דיברו על האפשרות להחתים שחקן או שניים בחוזה מקוצר עד לחודש ינואר על מנת להקל על התקציב ולאפשר את החתמת כולם אך ספק גדול אם העניין ייצא לפועל.

מאיר פניג'ל הביע כעס גדול ביומיים האחרונים על כך שהוא חש כי אנשיו של ארקדי גאידמק לא רוצים אותו במועדון. פניג'ל סיפר לאנשים: "עשיתי הכל, הצעתי להם כסף שאעביר מיידית אך הם לא מעוניינים, הם דוחים אותי ולא באמת רוצים אותי במועדון. זה לא נכון שביקשתי 100% עכשיו, ביקשתי אופציה בסוף השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully