וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'מבה דג'מבה נחת: "רוצה להביא אליפות"

קשר הרכש של הפועל ת"א יצא בהצהרה. ניסיון להגיע להסדר עם אביחי ידין, יצחקי עשוי להגיע לאחר הבטחת מקום באירופה

דרור פיקלני

אחרי שלל ההחתמות בתחילת השבוע, בהפועל תל אביב עובדים בעיקר על גיבוש הקבוצה, אולם מאחורי הקלעים עדיין ישנם מגעים להגיע להסדר עם אביחי ידין ואף לוטשים עיניים אל ברק יצחקי שמועמדותו לחזק את הקבוצה לא ירדה מהפרק. בהפועל תל אביב אמרו היום (חמישי) שיצחקי עשוי להגיע למועדון, אך אם זה יקרה, זה יהיה רק לאחר שהקבוצה תבטיח את מקומה בשלב הבתים של הליגה האירופית.

הבעיה עם החלוץ היא העובדה שמכבי תל אביב מוכנה לשחררו רק לעונה אחת בלבד ואז למכור את השחקן, מתווה שלא מקובל על האדומים. בכל אופן, סוכנו של השחקן רונן קצב עדיין בוחן עבורו אופציות באירופה, ואם לא תימצא קבוצה שתהיה מכונה לקלוט אותו, תחזור הפועל תל אביב להיות אופציה עבורו.

בעניין ידין, בהפועל תל אביב כאמור מנסים להגיע להסדר עימו, אך עדיין קיימים פערים. בסביבתו של השחקן טוענים כי הפועל תל אביב היא זו שמשנה את הצעתה כל הזמן, ואחרי שכבר הסכימו לשבת למשא ומתן עם הקבוצה על חוזה חדש, המועדון שינה את ההצעה. אצל האדומים טוענים כי שום דבר לא השתנה ומדובר בהצעה לחמש שנים תמורת 190 אלף דולר.

"אם הוא רוצה, הוא יכול לבוא היום ולחתום", אמרו בקבוצה. בכל מקרה, נראה כי במצב הנוכחי כמעט ואין סיכוי שידין ימשיך בקבוצה. בהפועל תל אביב לא מוכנים להתגמש מול השחקן, ואם הוא לא יחתום, הוא ימשיך לראות את המשחקים מהיציע, ואילו בצד של השחקן לא מתרגשים וטוענים כי אף קבוצה בארץ לא תחזיק שחקן כל כך יקר לקישוט ביציע. הצדדים כעת מנסים להגיע לסיכום על סעיף השחרור של ידין שכן בחוזהו קיים סכום של כמיליון דולר, אך אין כרגע אף קבוצה שמוכנה לשלם עבורו את הסכום.

הקשר אריק דג'מבה דג'מבה שחתם לבסוף בקבוצה אחרי משא ומתן ארוך, נחת אחר הצהריים בארץ והצהיר: "באתי לכאן לקחת אליפות, כמובן שאני רוצה להתקדם באירופה עד כמה שאפשר, אבל המטרה הראשונה היא להחזיר להפועל את התואר הכי חשוב. אני רואה בהגעה לכאן אתגר גדול, זו לא בושה. כדורגלנים משחקים באותה צורה בכל העולם".

בעמותת האוהדים בישרו היום על הצטרפותו של שלום תקווה, מגדולי השחקנים ששיחקו בהפועל תל אביב, וקיבל מהם את הכבוד להיות החבר הרשום מספר 2,000. תקווה שיחק בהפועל תל אביב בין 1995 ל-2000. למרות התקופה הקצרה יחסית במועדון, בין תקווה לאדומים היה חיבור יוצא דופן ועד היום הוא נחשב לאחד השחקנים האהובים ביותר ששיחקו במועדון. תקווה אמר בתגובה: "אני שמח להיות חלק מהמהלך ההיסטורי של אוהדי הפועל תל אביב, מהלך חשוב שלא רק יכול לשנות את הפועל תל אביב אלא את הכדורגל הישראלי כולו. האוהדים עושים עבודה מצוינת ואני מרגיש לגמרי טבעי להיות חלק מהם כחבר בעמותה".

בעמותת האוהדים נערכים למשחקים באירופה ומתכוונים להקים עמדת החתמה גם בלוקסמבורג במשחק שיערך ביום חמישי הבא. במשחק הגומלין שייערך בארץ יתפרסו אוהדי הקבוצה סביב האיצטדיון והם מאמינים כי יצליחו לרשום אוהדים רבים לעמותה. כזכור, מלבד חברי העמותה הרבים שנרשמו השנה, הפועל תל אביב גם עומדת בראש טבלת מכירת המנויים עם למעלה מ-7,600 מנויים שנמכרו עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully