וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פציעה בטחול לג'ייסון וויטן, בספק לפתיחת העונה

16.8.2012 / 11:03

הטייט אנד של דאלאס סובל מקרע, ייתכן שיעבור ניתוח. בארט סקוט: "מארק סאנצ'ז מוכן להיות אחד מעשרת הק"ב הטובים"

דאלאס קאובויס מבססת את משחק ההתקפה שלה, בין היתר, על הטייט אנד ג'ייסון וויטן, אבל כעת ייתכן שהקוורטרבק טוני רומו יצטרך למצוא אופציות אחרות בהתקפה. וויטן נפצע בטחול במשחק טרום העונה של הקאובויס מול אוקלנד (0:3 לדאלאס), ומתברר שהוא סובל מקרע במקום.

חומרת הקרע עדיין לא ברורה. וויטן ייאלץ לנוח מספר ימים, שאחריהם יתברר אם הוא צריך ניתוח. אם אכן ייאלץ לעבור ניתוח, השחקן עלול להחמיץ חלק גדול מהעונה, אם לא את כולה. בכל מקרה, הוא לא ייטול חלק במשחקי טרום עונה נוספים וכרגע הוא בספק גדול גם לעימות עם ניו יורק ג'איינטס ב-5 בספטמבר.

מי שעוד ייעדר בזמן הקרוב הוא ג'יימס הריסון, הליינבקר של פיטסבורג, שעבר ניתוח ארתרוסקופיה בברכו. משך ההחלמה מניתוח כזה הוא כשלושה שבועות, וכרגע לא ברור אם הריסון יהיה כשיר להתמודדות עם דנבר ברונקוס בפתיחת העונה.

הצרות ממשיכות לנחות על צ'אד ג'ונסון בעקבות פרשת התקיפה של אשתו. מיאמי ניפתה אותו מהסגל, הרעיה אוולין לוזאדה הגישה בקשה לגירושין וכעת מתברר שחברה לייצור משקאות החליטה לבטל את חוזה הפרסום עמו. בפעם הבאה כדאי להשתמש בראש למטרות אחרות.

ולסיום, בארט סקוט מניו יורק ג'טס ידוע כבעל פה גדול, וכעת הוא מנסה לנסוך ביטחון בקוורטרבק שלו מארק סאנצ'ז. "הוא מוכן להיות אחד מעשרת הקוורטרבקים הטובים בליגה", אמר סקוט, "זו העונה הרביעית שלו, והעונה הרביעית היא זו שבה המשחק קצת מאט עבורך. ראינו מה ג'ו פלאקו עושה בשנה הרביעית ועכשיו נראה את סאנצ'ז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully