וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: משחק מושלם לפליקס הרננדז

16.8.2012 / 8:00

האס של סיאטל לא הרשה לחובטי טמפה ביי לעלות לבסיס, רשם 12 סטרייקאאוטים וניצח 0:1 בפרפקטו השלישי העונה

סיאטל מארינרס חוותה מוקדם יותר העונה משחק מושלם מהצד הלא נכון של המפה, כשפיל האמבר משיקגו וייט סוקס הימם אותה באפריל במגרשה הביתי סייפקו פילד.

עכשיו התמונה התאזנה.

פליקס הרננדז, האס של המארינרס, רשם 12 סטרייקאאוטים בתשעה אינינגים של עבודה, כשהוא לא מאפשר לאף חובט של טמפה ביי לעלות לבסיס, ניצח 0:1 ורשם את הפרפקטו ה-23 בתולדות הליגה והשלישי העונה, אחרי האמבר ומאט קיין מסן פרנסיסקו ג'איינטס.

הרננדז, זוכה סיי יאנג בעברו, לא פתח את העונה טוב אבל השתפר לאחרונה וחזר ליכולת אס. הלילה הוא היה במיטבו. הוא היה בלתי נגיע, גורם לחובטי הרייז לסובב את המחבט בלי אבחנה. באינינג השישי הוא הכיש את כל הצד בסטרייקאאוט ובשביעי תסכל את מאמן הרייז ג'ון מאדון, שהתווכח עם השופטים והורחק. באינינג השמיני שוב ירדו החובטים בזה אחר זה מושפלים לאחר שפסלו בסטרייקאאוט, ובתשיעי קינח הרננדז עם עוד שני סטרייקאאוטים, לדזמונד ג'נינגס ולשון רודריגז, כדי לקבע את הפרפקטו הראשון שלו בקריירה. ג'רמי הליקסון האומלל הגיש בצד השני שבעה אינינגים מצוינים, אבל לא יכול היה למנוע מעצמו את ההפסד.

"תמיד חשבתי על זה", אמר הרננדז בסיום, "זה ישב לי בתודעה בכל משחק. אני חושב שכל מגיש חושב על זה. מה שקרה היום מיוחד. אין לי מלים להסביר את זה, זה מדהים, לא משהו שקורה בכל יום".

מאט קיין, פיל האמבר, פליקס הרננדז, שלושת זורקי המשחק המושלם ב-2012. AP
שלושת הגדולים: הרננדז, האמבר ומאט קיין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully