וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אילן רנקביץ' ייבחן ועשוי לחתום

15.8.2012 / 19:11

הקשר השייך לנס טוברוק (21) ינסה להרשים את ניר קלינגר, שמחפש מחליף בסגל לחנן ממן. גם אורי כהן עשוי להצטרף

הפועל חיפה צפויה לצרף את הקשר הצעיר אילן רנקביץ' למבחנים ואם ירשים יחתום בקבוצה לעונה הקרובה. רנקביץ' (21), שכרטיסו שייך לבית"ר נס טוברוק, שיחק בעונה שעברה בהפועל אשקלון ובצוות המקצועי של חיפה סבורים שיוכל להיות שחקן משלים לסגל. כפי שפורסם אמש, בצוות המקצועי הודיעו להנהלה שהם מעוניינים לצרף קשר נוסף בשל עזיבתו של חנן ממן להפועל תל אביב וייתכן שרנקביץ' יהיה זה.

כמו כן, בצוות המקצועי של חיפה מעוניינים מאוד לצרף מגן שמאלי שיעבה את הסגל, ואורי כהן ששוחרר ממכבי תל אביב עשוי לקבל פנייה כבר בימים הקרובים. בחיפה עדיין לא פנו באופן רשמי למכבי תל אביב או לשחקן ורק היום בערב צפויה להתקבל החלטה אם אכן לפתוח במשא ומתן לגביו.

מלבד חיפה לכהן יש עוד הצעה מקבוצה בליגת העל, כך שנראה שכבר בימים הקרובים הוא יעזוב רשמית את מכבי תל אביב ויצטרף לקבוצה אחרת. בחיפה ימשיכו בד בבד לבחון את עדי שלג שהגיע גם כן במטרה להצטרף לקבוצה כמגן השמאלי המחליף, ואם ירשים עשויים בחיפה לגנוז את הרעיון להחתים את כהן.

אושרי רואש שצפוי להגיש תביעה למוסד לבוררות, עדיין לא קיבל פנייה מאחת מהקבוצות המעוניינות בו שכבר הבהירו שיחכו עד אשר יתברר שהוא מתנתק סופית מהפועל חיפה. אגב גורמים בחיפה עוד אמרו שבצוות המקצועי קיים שביב של תקווה שרואש יבצע פניית פרסה וירצה לחזור לקבוצה, אלא שהסיכויים לכך ניראים קלושים בייחוד לאור העובדה שדנילו ניקוליץ' כבר סיכם את תנאיו וההערכות הן שהוא יחתום בקרוב באופן רשמי ויעבור בבקרת התקציבים.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully