וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עושה שבוע-שבוע

15.8.2012 / 8:17

אחרי הפסקה של שבוע, פוחולס הלוהט ירה לעוד שני הומרים ב-6:9 של האיינג'לס על קליבלנד. משחק גדול לקורודה מהיאנקיז

לאחר שירה לשישה הומרים בחמישה ימים, השבוע שעבר היה קצת קשה לאלברט פוחולס. את הבצורת הזמנית הוא שבר ביום שני עם הומר בהפסד לקליבלנד, והלילה (בין שלישי לרביעי) הוא כבר רשם שניים, שהספיקו לאיינג'לס לנצח הפעם, 6:9. המלאכים צימקו במעט את המרחק מטקסס ריינג'רס, לשבעה משחקים, לאחר שהסיירים הפסידו ביאנקי סטדיום לניו יורק 3:0. במשחק שבו הירוקי קורודה הרשה רק שתי חבטות בתשעה אינינגים של עבודה. יריבה אחרת של האיינג'לס, אוקלנד, הושתקה בקנזס סיטי 5:0 עם הצגה של ג'רמי גאת'רי, שרשם שבעה ושמונה.

בוסטון השוקעת הפסידה בבולטימור 7:1, כשהקריאות להדחתו של בובי ולנטיין גוברות. דסטין פדרויה, שמוקדם יותר השנה ביקר את בובי וי לאחר סכסוך של המאמן עם קווין יוקיליס, אמר: "אני לא חושב שהוא הבעיה ושהוא צריך ללכת". בינתיים, בולטימור שומרת על המקום השני ב-AL מזרח בצוותא עם טמפה ביי, שהובילה 1:2 בסיאטל באינינג התשיעי אבל נכנעה לסינגל בן שתי ריצות של אריק ת'יימס ונוצחה 3:2. ההפסד קטע רצף של שבעה ניצחונות של הרייז.

דטרויט עברה את מינסוטה 4:8, אבל לא הצליחה להתקרב לשיקגו וייט סוקס שבראש טבלת בית המרכז. הגרביים ניצחו בטורונטו 2:3.

ב-NL, מדיסון באמגארנר היה במיטבו, ועם תשעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים עזר לסן פרנסיסקו להכריע את וושינגטון 1:6. הג'איינטס בשוויון במאזן המשחקים עם הדודג'רס, אותם הוביל צ'אד בילינגסלי ל-0:11 מרשים בפיטסבורג. הוא סיים עם שמונה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים.

גם אטלנטה נהנתה מערב ההשתקות, כשאצלה כיכב טים הדסון, שעם שישה אינינגים ושליש ניצח את סן דייגו 0:6. כוכב נוסף היה קייל קנדריק מפילדלפיה, שעם שבעה ושישה ניצח את מיאמי 0:1, בסיוע הומר של ג'ימי רולינס. ג'וש ג'ונסון, בצד השני, רשם שבעה ושמונה והיה חסר מזל בדרך להפסד. קבוצה מהמזרח שפגשה את ה-0 מהכיוון הלא נכון היא ניו יורק מטס, שהפסידה 3:0 בסינסינטי. ג'יי ברוס אחרי לניצחון הרדס לאחר פצצה בת שלוש ריצות באינינג התשיעי.

סנט לואיס גברה על אריזונה 2:8, אבל עדיין רחוקה שבעה משחקים מהרדס. קולורדו עברה את מילווקי 6:8, והברוורס כבר יוכלו, כנראה, לשכוח מעונה נוספת במאזן חיובי. יוסטון הביסה את שיקגו קאבס האומללה 1:10.

דברו בייסבול בפורום ספורט אמריקאי של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully